Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:16:20 GMT

سیل بند مسکن مهر گلپایگان آسیب‌پذیر است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۱۳۴۶

سیل بند مسکن مهر گلپایگان آسیب‌پذیر است

گلپایگان-فرماندهی انتظامی گلپایگان گفت: سیل بند مسکن مهر گلپایگان آسیب‌پذیر است و در صورت بروز سیل خسارت جبران ناپذیری به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین بساطی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان، اظهار داشت: پیش‌بینی، پیشگیری، مقابله، ترمیم و بازسازی به عنوان عواملی از مدیریت بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: باید توانمندی‌ها در حوزه مدیریت بحران مشخص و به فرمانداری اطلاع داده شود تا در مواقع بحران فرمانداری توانمندی‌ها را به کار گیرد.

فرماندهی انتظامی گلپایگان افزود: سیل بند مسکن مهر گلپایگان آسیب‌پذیر است و در صورت بروز سیل خسارت جبران ناپذیری به همراه دارد.

بساطی گفت: در زمینه کاهش تصادفات برون شهری ۴۲درصد تصادفات فوتی کاهش داشته‌ است که به دلیل آموزش همگانی و اصلاح نقاط حادثه خیز است.

وی با بیان اینکه تصادفات جرحی برون شهری ۵۰درصد کاهش داشته است، افزود: در هفت ماهه گذشته تصادفات فوتی درون شهری ۵۰درصد کاهش داشته است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه تصادفات جرحی درون شهری ۸درصد کاهش داشته است، افزود: تصادفات ۱۵درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه ۷۸ درصد عامل اصلی تصادفات موتورسیکلت سواران هستند، افزود: ۶۳درصد آمار تصادفات موتورسیکلت سواران افراد بالای سن ۶۰ سال سن هستند.

بساطی گفت: در حال حاضر در حوزه تصادفات برون شهری و درون شهری در گلپایگان وضعیت مطلوب است و آموزش همگانی در مدارس به صورت مستمر انجام می‌شود./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد