Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: ریشه ظلم ،فساد و دوام حکومت های ظالم در هر جامعه ،نبود آگاهی و آشنا نبودن به حقوق و قوانین است و برای زدودن جهل مهترین گام انس و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در میان مردم است .

احمدعلی موهبتی چهارشنبه در مراسم تکریم از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خصوص توسعه کتابخانه در راستای افزایش فرهنگ کتابخوانی در شهرستان اظهار کرد: هدایت خیران به سمت توسعه فضای کتابخانه‎ها یکی از راه‎هایی است که می‎تواند به ترویج فرهنگ مطالعه کمک کند و جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز که با هماهنگی فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان در آذرماه امسال برای نخستین بار در تربت حیدریه برگزار می شود می تواند پتانسیل مناسب برای جذب خیران در این حوزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: متاسفانه فضای مجازی تا حدودی باعث فاصله گرفتن مردم از کتابخوانی شده است که این موضوع را باید به شکلی کنترل کرد که استفاده از ظرفیت فضای مجازی به عنوان فرصت و نه تهدیدی، برای ترویج فرهنگ کتابخوانی شود .
فرماندار درخصوص تعطیلی کتابخانه مرحوم عبداللهی به دلیل مشکلات مالی در خصوص اجاره مکان ،از روسای ارشاد و کتابخانه ها خواست تا کمپین حمایتی برای جلوگیری از تعطیلی کتابخانه عبداللهی ایجاد و مردم فرهنگ دوست کمک های مالی خود را تا ساخت کتابخانه جایگزین به حسابی که بزودی اعلام خواهد شد واریز کند.
مجموع کتاب های موجود در کتابخانه های شهرستان 225هزار نفری، افزون بر 130 هزار جلد و بر این اساس به نسبت جمعیت شهرستان، سهم هر نفر 6 دهم جلد کتاب است.
از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی 24 آبان، روز کتاب و کتاب خوانی نامگذاری شده است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
1744 **انتشار: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه