Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آزمون استخدامی وزارت نفت، نیمه دی ماه برگزار خواهد شد؛ ثبت نامِ متقاضیان در هفته جاری انجام می‌شود.

از قرار معلوم، مجوز استخدام ۲۳۰۰ نفر برای این آزمون‌ها از سازمان امور اداری و استخدامی پس از طی مراحل مختلفی دریافت شده‌است. ۱۲۵۰ نفر از این سهمیه به جذب نخبگان و ۱۰۵۰ نفر هم برای جذب افراد حرفه‌ای با تجربه اختصاص یافته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه (وزیر نفت) در رابطه با این آزمون و همچنین وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت  به خبرگزاری نفت و انرژی گفت: ما در طی سال‌های گذشته و از تیرماه ۹۲ تاکنون در تنها مواردی که جذب و استخدام داشته‌ایم، از میان فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت بوده است. ما در سال های گذشته نیز برای جذب این دانشجویان از سازمان امور اداری و استخدامی تقاضای مجوز می‌کردیم که معمولا هم با بخشی از آن موافقت می‌شد. در سال جاری نیز دستور ویژه‌ای برای جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت دادم که تمام فارغ التحصیلان گروه مذکور که اسامی آنها در بانک اطلاعاتی شرکت ملی نفت ثبت شده، برای مصاحبه فراخوان شوند و با آن‌ها مصاحبه شود و افرادی که حایز شرایط حداقلی برای جذب هستند، پذیرفته شوند و تا جایی که امکان دارد برای رفع نیازهای استخدامی وزارت نفت از این گروه فارغ‌التحصیلان که حایز شرایط هستند استفاده شود. چون طبق مقررات قدیمی صنعت نفت که شامل فارغ التحصیلان فعلی نیز می‌شود، این افراد صرفاً از شرکت در آزمون استخدامی معاف هستند؛ ولی باید بر اساس نیاز استخدامی پس از طی موفقیت آمیز مراحل مصاحبه، طب صنعتی و گزینش جذب شوند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری

 

قاسم محمدی‌نژاد، دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری استان کرمان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی فرایند برگزاری آزمون‌ها، برای تمامی داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که به تفکیک زیر است:

تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی

تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی

تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر

تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

به گفته وی، جمع تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی ۵ گانه، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی