Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی از افزایش 20 درصدی اهدای خون بانوان برای تامین نیازهای خونی زلزله زدگان غرب کشور از جمله کرمانشاه در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ دکتر مهدویانی با بیان اینکه در دو روز اخیر 669 نفر برای اهدای خون برای تامین فراورده های خونی هموطنان مناطق زلزله زده به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کردند گفت : از این میزان 499 نفر موفق به اهدای خون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از مجموعه اهدا کنندگان خون 409 نفر آقا و 90 نفر خانم و از این تعداد 170 نفر برای اولین بار ، 144 نفر افراد با سابقه اهدای خون و 185 نفر از اهدا کنندگان مستمر خون اهداکردند. به گفته وی ، به دلیل مراجعات بالای هم استانی ها برای اهدا خون تعداد یک هزار و 158 نفر از افراد ثبت نام شده اند تا در موارد نیاز با مراجعه به پایگاه های انتقال خون استان بخشی از خونشان را اهدا کنند. مدیرکل انتقال خون استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شریف استان مرکزی از هم استانی ها خواست تا روزهای آتی طبق روال عادی به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند. انتقال خون در استان مرکزی دارای 8 پایگاه خونگیری در اراک ، محلات ، دلیجان ، ساو ه، تفرش و آشتیان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد :۳۰ اردیبهشت ماه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ روز ملی جمعیت نامگذاری شده است وطبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت مکلف هستیم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی یادآورشد: روز ۳۰ اردیبهشت ماه روز اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در ۷ بخش نخبگان، رسانه، خانواده ها، سازمان‌های های مردم نهاد، مدیران، موسسات و شرکتهای خصوصی و دستگاه اجرایی خواهد بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: همه علاقمندان می توانند در هر بخش که احساس می کنند در رویداد می توانند حائز رتبه شوند آثار و مستندات خود را به استانداری تحویل دهند و اگر بخواهند بصورت کشوری شرکت کنند باید به سایت ستاد جمعیت مراجعه کنند.

ستاری نوید ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه پایش و ارزیابی تمام علاقمندان و کسانی که در این زمینه زحمت می کشند خواهد بود بگونه ای که بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم و این کار جهت محقق شدن ابلاغ سیاست های رهبر انقلاب اسلامی است که تاکید بر افزایش نرخ باروری، افزایش جمعیت و افزایش جمعیت دارند و با اینگونه برنامه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین مردم خواهیم شد.

کد خبر 6092930

دیگر خبرها

  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • هدیه متفاوت به معلم
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است