Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جباری گفت: متاسفانه آقایان بدون مشورت با کمیته فنی مربی خارجی به تیم اضافه کردند و این مربی در تمرینات حضور دارد درحالی که روح ما از این موضوع خبر ندارد.

علی جباری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بی‌اطلاعی کمیته فنی از انتخاب دستیاران خارجی شفر گفت: «روز اولی که شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد قرار بود که دستیاران این مربی ایرانی باشند و نظر کمیته فنی این بود که دستیار ایرانی باتوجه به شناختی که از بازیکنان و شرایط تیم دارد می‌تواند بهتر به سرمربی کمک کند و کمیته فنی هم سیروس دین محمدی و بیژن طاهری را به عنوان دو کمک ایرانی به شفر معرفی کرد اما او هیچ‌کدام از این دو مربی را قبول نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: «درحال حاضر هم بدون اطلاع کمیته فنی مدیریت باشگاه با همکاری سرمربی تیم یک دستیار خارجی را به ایران آورده‌است و درحالی که هیچ کدام از اعضای کمیته فنی از این موضوع مطلع نبودند ساناک در تمرینات تیم در کیش شرکت کرد و گفته می‌شود قرار است یک مربی دیگر هم به کادر فنی اضافه شود.»

جباری با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد کمیته فنی به صورت تشریفاتی در باشگاه وجود داشته باشد وی از این کمیته می رود بیان کرد: «کمیته فنی یک باشگاه همانطور که از اسمش مشخص است باید در مورد مسائل فنی نظر دهد. اما آقایان زمانی که باید در مورد انتخاب بازیکن یا کادر فنی تصمیم بگیرند هیچ مشورتی از کمیته فنی نمی‌گیرند.در روزهای آینده قرار است جلسه‌ای با مدیریت باشگاه داشته باشیم و در مورد این مسائل تعیین تکلیف شود و اگر قرار باشد که کمیته فنی هیچ نقشی در مسائل فنی باشگاه نداشته باشد من از حضورم در این کمیته اسعفا می‌دهم.»

عضو کمیته فنی استقلال در مورد اینکه گفته می شود که رفتار شفر در استقلال بیشتر شبیه افراد دیکتاتور است و به نظر هیچ کس اهمیتی نمی‌دهد: «من کنار شفر نیستم که از رفتارهای او خبر داشته باشم و نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم اگر هم باشد من از آن بی‌خبرم.»

جباری در مورد وضعیت استقلال در ادامه مسابقات لیگ گفت: «استقلال بازیکنان خوبی دارد و شفر هم نشان داده‌است می‌تواند تیم را سروسامان دهد. به نظر من اگر در نیم فصل باشگاه بتواند خریدهای خوبی انجام دهد و ضعف خط حمله را با جذب یک مهاجم گلزن برطرف کند تیم می‌تواند به رده‌های بالای جدول برسند.»

پیشکسوت استقلال در مورد روشن شدن وضعیت مجتبی جباری در این تیم گفت: «مجتبی جباری زمانی که می‌خواست به استقلال بیاید هم کسی خبر نداشت و منصوریان به اتفاق افتخاری او را به تیم آورد و من چون نمی‌دانم چه قراردادی با او بسته‌اند نمی‌توانم در مورد حضورش در تیم یا رفتنش اظهار نظر کنم. اما یک بازیکن وقتی دیگر نمی‌تواند برای یک تیم مفید باشد باید خودش کناره‌گیری کند تا فرصت به جوان‌ها برسد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

کد خبر 6097886

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه