Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: یادواره «بچه‌های حاج قاسم» در دانشگاه سیستان و بلوچستان و اولین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور استان در آذرماه برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در نشست ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان که با حضور رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاههای زابل در دانشگاه زابل برگزار شد گفت: رؤسای دانشگاههای زابل همواره پای کار قرارگاه نور بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره روند تشکیل قرارگاه‌های نور و شهید علم الهدی عنوان کرد: در سال ۹۳ اولین جلسات کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان به ریاست رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان بعنوان دانشگاه مادر برگزار شد و برکات فراوانی را تاکنون بهمراه داشته است.
کیخا ادامه داد: تداوم جلسات سبب شد تا ما شاهد یک تشکیلات و ستاد پشتیبانی خیلی خوب در دانشگاه‌ها باشیم؛ برگزاری یادواره‌ها از سه سال پیش تاکنون بطور منظم و تبدیل شدن آن به یک گفتمان ناشی از همین روند است، اما برخی دانشگاه‌ها هنوز یادواره‌ها و راهیان نور را جدی نمی‌گیرند؛ چرا که هنوز فهم درستی برای آنان ایجاد نشده است.
وی سپس به بیان نحوه اجرای کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان به میزبانی دانشگاه زابل در سال جاری پرداخت و گفت: کار اجرایی در این برنامه باید به عهده دانشجو باشد؛ این تجربه در چابهار و زاهدان بسیار فوق العاده بود؛ چرا که تلاش شد تا حرمت و احترام خانواده‌های شهدا حفظ شود؛ تمام خانواده‌های شهدا اذعان کردند که تجلیل واقعی از آنان صورت گرفت؛ لذا باید از خطابه خواندن و تعارف‌ها بگذریم.
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بیش از ۹۰ شهید دانشجو دارد ابراز داشت: با وجود این تعداد شهید بانک اطلاعاتی کاملی از آنان نداریم و این یک مانع جدی است.
وی در پایان گفت: یادواره «بچه‌های حاج قاسم» در دانشگاه سیستان و بلوچستان و اولین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور استان مهمترین برنامه‌هایی هستند که با محوریت شهدا در آذرماه برگزار و به کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان ختم می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل