Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و به خصوص محورهای منتهی به استان کرمانشاه، اظهار داشت: راه‌های اصلی و فرعی استان کرمانشاه همگی باز بوده و مداخلات جوی در محورهای این استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه شخصی بدون مجوز در محورهای منتهی به استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در محورهای اسلام‌آباد به دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین تردد تمام وسایل نقلیه بدون مجوز ممنوع بوده و پلیس راه از ورود آنها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در این محورها فقط اجازه تردد به خودروهای امدادی و کمک‌رسان داده خواهد شد و این ممنوعیت تردد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به پیش‌رو بودن مراسم 28 صفر و برپایی مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) پرداخت و گفت: تردد همه وسایل نقلیه سنگین از 8 صبح امروز تا ساعت 22 روز یکشنبه 28 آبان در محورهای اصلی استان خراسان رضوی ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، اعلام کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک‌آباد از ساعت 6 صبح تا 18 همه روزه تا پایان روز یکشنبه ممنوع خواهد بود؛ چرا که این مسیر مختص عبور زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

این مقام ارشد پلیس راهور به یک‌طرفه شدن جاده چالوس از بعدازظهر امروز پرداخت و خاطرنشان کرد: محور کرج - چالوس از ساعت 13 امروز در محدوده مرزن‌آباد مسدود خواهد شد و از ساعت 16 تردد به سمت چالوس یک‌طرفه خواهد شد که این امر تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت؛ اگر وضعیت تردد به شکل عادی باشد محدودیت زودتر مرتفع خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور کیش یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث توسط راکبین موتورهای شارژی در کیش را ارتقاء دانش افراد در حوزه فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

سرهنگ مهدی توانگر امروز (هشتم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود : راکبین کلیه موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی در ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه در سینما لبخند هستند.

وی افزود: برابر تماس‌های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۰ و اهمیت حفظ برند فرهنگ ترافیک کیش، موتورهای شارژی فاقد پلاک، موتور راکبین فاقد کلاه ایمنی و دارای تخلفات ترافیکی توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: با احترام به حقوق دیگران، رعایت قوانین فردی و اجتماعی برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در جزیره کیش تلاش کنیم به نحوی که شاهد برخورد و توقیف با هیچ دستگاه موتور شارژی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند