Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ائتلاف غربي ها براي نابودي داعش عوام فريبي بوده و اين گروهک تروريستي با تلاش صادقانه نيروها و دولت هاي عراقي و ايراني در حال نابودي است.
به گزارش جام نيوز، آيت الله سيد احمد خاتمي سه شنبه شب در جمع عزاداران دهه آخر صفر در حسينيه ثارالله اروميه افزود: داعش که قصد داشت دولت عراق و شام را تشکيل دهد، به فضل الهي از صحنه روزگار محو شده و يک خطر از بيخ گوش بشريت رد مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در سال هاي گذشته عراقي ها با همکاري ايران اسلامي، صادقانه براي مقابله با داعش تلاش کردند و با همه توان براي نابودي اين گروهک تروريستي به ميدان آمدند.
وي به همه پرسي اخير کردستان عراق نيز اشاره کرد و ادامه داد: اين همه پرسي با خواست رژيم صهيونيستي در منطقه راه اندازي شد ولي نتيجه اي جز نابودي دشمنان عراق در آن مشاهده نشد.
وي با اشاره به برخي سخنان در فضاي مجازي در خصوص چرايي کمک ايران به سوريه، اظهار کرد: اگر به عراق و سوريه کمک نمي کرديم تا با داعش بجنگند، بايد امروز در خيابان هاي اروميه و تهران با داعش مي جنگيديم و اين امر در عمليات تروريستي ماه رمضان امسال در تهران نمايان شد.
عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه سخنان دشمنان نبايد در فضاي مجازي دست به دست شود، گفت: زندگي بدون امنيت، صفا ندارد و زيرسوال بردن کمک ايران به مردم عراق و سوريه از سوي بيگانگان مطرح شده است.
وي با تسليت جان باختن تعدادي از هموطنان در زلزله اخير کرمانشاه، بيان کرد: در زلزله اخير همه نيروها بسيج و وارد ميدان شدند و همه اين افراد با توان کامل در حال کمک به زلزله زدگان هستند.
وي با اشاره به اينکه هلال احمر امين مردم است، افزود: عده اي سودجو به بهانه کمک به زلزله زدگان حساب باز مي کنند و از مردم پول جمع مي کنند.
وي همچنين مهرباني در بين مردم را از جمله ويژگي هاي جامعه اسلامي خواند و ادامه داد: اين مهرباني بايد در کمک به زلزله زدگان بيش از پيش نشان داده شود.
به گفته وي يکي از مهمترين ويژگي هاي جامعه اسلامي که بارها مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب نيز قرار گرفته، سبک زندگي ديني است.
آيت الله خاتمي اضافه کرد: جامعه اي که مي خواهد اسلامي باشد، بايد سبک زندگي ديني را رعايت کند و يکي از مهمترين مصداق هاي آن ايستادگي در برابر کفار و کوتاه نيامدن در برابر حق و حقوق است.
وي تاکيد کرد: دشمنان به دنبال بي خاصيت بودن ملت ايران هستند ولي در اين خصوص نيز نمي توانند به هدف خود برسند.
وي افزود: دشمنان اين ملت چه آمريکا و چه فرانسه تلاش مي کنند که ايران اسلامي اقتدار موشکي خودش را نداشته باشد و با وجود زرادخانه هاي اسرائيل و آمريکا، ما دست رو دست بگذاريم تا دشمنان هر غلطي بکنند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينکه وزارت خارجه فرانسه، پيشنهاد تحريم ايران را به خاطر موشک‌هاي دوربرد داده است، اضافه کرد: دين ما مي گويد بايد دکترين دفاعي بازدارندگي را دنبال کنيم تا در فضاي حکومت گرگ ها در سطح دنيا شکست نخوريم.
آيت الله خاتمي اظهار کرد: اگر در دنياي امروز به سلاح مجهز نبوده و اقتدار خود را به رخ جهان نکشيم، ما را مورد تجاوز قرار مي دهند.
وي با تاکيد بر اينکه عده اي مي خواهند جاده صاف کن دشمنان باشند و جاده صاف کردن براي آمريکا و فرانسه خيانت بزرگ است، بيان کرد: جامعه ديني بايد مقتدر و توانمند باشد تا دشمنان از آن حساب ببرند و البته در کنار دوستان نيز با مهرباني رفتار کند.
وي، معنويت را از ويژگي هاي ديگر جامعه اسلامي برشمرد و ادامه داد: اگر معنويت را از جامعه اسلامي برداريم، ديگر اين جامعه، اسلامي نيست و يک جامعه سکولار است.
وي با ابراز اميدواري نسبت به حضور گسترده تر مردم در مساجد، گفت: رکوع و سجود 2 نماد نماز است که سمبل همه معنويت ها به شمار مي رود.
وي با اشاره به برخي سخن پراکني ها عليه معنويت در فضاي مجازي، گفت: مي خواهند شما را از حضور در مجالس ديني بازدارند ولي بايد توجه داشت که جامعه ديني در راستاي آشتي مردم با خدا راه اندازي شده و هدف جامعه مهدوي نيز به عنوان جامعه اي متعالي، همين امر است.
عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: پيشاني جامعه اسلامي پيشاني ديني و دين مداري در عرصه هاي مختلف است ولي بايد ابعاد مختلف اين امر نيز بيان شود.
آيت الله خاتمي اظهار کرد: اختلاس با پيشاني ديني سازگار نيست و در يک جامعه اسلامي نبايد مدام خبر اختلاس از ناحيه موسسه ها شنيده شود.
وي همچنين با ابراز خرسندي از حضور در جمع مردم اروميه بيان کرد: حضور در اين شهر براي من افتخار است زيرا بزرگان زيادي در اين شهر زندگي کرده اند که آيت الله قريشي و حجت الاسلام والمسلمين حسني از جمله آنان هستند.
وي گفت: حجت الاسلام حسني رکن امنيت اروميه بوده است و آيت الله قريشي نيز با تاليفات قرآني خود، افتخاري براي اروميه محسوب مي شود.
آيت الله خاتمي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ميهمان مردم آذربايجان غربي است.
عضو مجلس خبرگان رهبري، روز چهارشنبه در همايش حوزه ولائي نيز سخنراني مي کند.
ايرنا
111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد