Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@11:38:12 GMT

تاکید بر تسریع در اسکان زلزله زدگان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۳۷۳۵

شورای عالی مدیریت بحران برای بررسی اوضاع مناطق زلزله زده دومین بار در محل وزارت کشور تشکیل جلسه داد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نشست ضمن ارزیابی نقاط ضعف و کاستی ها بر تسریع در اسکان و کمک رسانی به زلزله زدگان تاکید شد .   دانلود  با تلاش بی وقفه همه دستگاه ها مشکلات در مناطق آسیب دیده کاهش چشمگیری یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام هلال احمر اقلام امدادی بیش از حد نیاز منطقه بارگیری شده و توزیع کمک ها امروز با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت . برای تسریع کمک رسانی از صبح امروز 10 بالگرد مواد غذایی را به روستاها منتقل کرده اند . به گفته مسئولان هلال احمر دارو هم تامین شده و در صورت نیاز به منطقه فرستاده می شود .
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر هم گفت: هیچ مشکلی از لحاظ تامین چادر و پتو نداریم و اقلام در صورت  نیاز آماده  توزیع است.
 سلیمی در ارتباط زنده با شبکه خبر درباره کمبود برخی اقلام در منطقه «ازگله » افزود: شب گذشته سه هزار تخته چادر به «ازگله» ارسال شد و کار  اسکان آنجا رو به پایان است؛ تا صبح امروز  در بین حادثه دیدگان چادر  توزیع کردیم و در صورتی که اعلام نیاز  کنند همه اقلام بارگیری و آماده توزیع است.
وی گفت: 170 دستگاه خودرو اقلام امدادی چادر و پتو در دست توزیع است و در  صورت نیاز توزیع  خواهد شد.
سلیمی افزود: مهمترین مشکل ما  برقراری نظم و امنیت  بود  که با هماهنگی شورای تامین چادرها را فرستادیم و مشکلی در ارسال توزیع نداریم.
سلیمی گفت: امروز اوضاع آرام تر شده است به  ویژه که 10 بالگرد اقلام  امدادی چادر و پتو به روستاهای حادثه دیده ارسال کردیم که البته پیش از این به این روستاها سرکشی کرده بوده ایم اما دوباره سرکشی کردیم  تا اگر خانواده ای نیاز به اقلام امدادی داشته باشد تامین کنیم.
وی گفت: اکنون  50 هزار سبد غذایی نیز آماده توزیع داریم .
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: مهمترین نیاز ما کمک های مادی است، مردم می تواند کمک مادی  کنند تا اقلام مورد نیاز را در  محل خریداری کنیم چرا که محموله های امدادی را از استان های معین تامین کردیم  که کافی بود .
وی افزود: در شهرستان های حادثه دیده  33 هزار خانوار شناسایی شده اند که اکنون 33 هزار تخته چادر توزیع  کردیم و تا 50  هزار تخته چادر نیز ممکن است پیش برود .
سلیمی گفت: شمار حساب  جمعیت  هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور 99999 است.  دانلود
آمار جان باختگان در ساعات گذشته تغییر نکرده و همان 432 تن است. از بیش از 7 هزار و 800 مصدوم هم فقط کمتر از هزار نفر بستری هستند. شمار پس لرزه ها به بیش از 270 مورد رسیده است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ابلاغ سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و حسب دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه‌های خدمت رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب برخی بانک‌ها در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیئت بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت‌گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف در انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تأثیر آن بر ناترازی بانک‌ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

کد خبر 6094310

دیگر خبرها

  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد