Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عواید حاصل از فروش بلیت‌های این فیلم سینمایی به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمدحسین عامری پویا، امروز چهارشنبه ٢٤ آبان، در تمام سینماها به منظور همدردی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

به همین منظور هموطنان می‌توانند جهت همراهی و سهیم بودن در این اقدام، فیلم سینمایی «غیرمجاز» را در سینما آزادی، پردیس کورش، پردیس مگامال، پردیس زندگی، ارگ تجریش، اریکه ایرانیان، سینما سمرقند، ایران، پردیس چهارسو، سینما جوان، سپیده، عصر جدید، پردیس کیان، پردیس تماشا، پردیس راگا، سینما جی، اشراق و پردیس ملت تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم اجتماعی میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و با هنرمندی لوون هفتوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی "آزاد به قید شرط" شنبه هفته آینده 27 آبان ماه در تمام شهرهای کشور در یک سانس به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه اکران می‌شود.

این فیلم که در هفته جاری با احیای مجدد سینماهای خود در تهران و دیگر شهرها مخاطبان بیشتری را به سالن‌های سینما کشانده، از هفته آینده با طرح سلام سینما (سینمای سیار) در شهرهای کوچک فاقد سالن سینمای کشور نیز اکران خواهد شد.

درفیلم "آزاد به قید شرط" بازیگرانی چون؛ امیر جعفری، شقایق فراهانی، دیبا زاهدی، لیلا اوتادی، رامین راستاد، شکرخدا گودرزی، امیر دژاکام، و... نقش آفرینی کرده‌اند.

پیش از این فیلمهای خانه دختر ، ملی و راههای نرفته اش ،بزم رزم،آزاد به قید شرط عواید فروش  یک روز خود را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کردند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

در روزهای پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «معصومیت از دست رفته ۱»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «رادیکال»، «۳۰ نابغه»، «بی نظیر»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «شش قهرمان» و «ریکا» پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
زاده شده برای پرواز ۲۳:۳۰
شبکه سه
معصومیت از دست رفته ۱ ۱۰
محموله نهایی ۱۶
کلاهبرداران ۲۴
شبکه چهار
رادیکال ۲۰:۳۰
شبکه تهران
بی نظیر ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
۳۰ نابغه ۱۳
مرد کار ۱۵
آخرین اتوبوس ۱۷
نسخه سحرآمیز ۱۹
هندوستان آزاد ۲۱
پهنه شب ۲۳
شبکه کودک
شش قهرمان ۱۴
شبکه امید
ریکا ۱۷
شبکه فراتر
مرد مورچه‌ای ۲۲
کد خبر 749922

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت