Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار که دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، با دو فیلم کوتاه شرکت می‌کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نخستین اثر این مرکز برای حضور در جشنواره عمار، «گذشته استمراری» نام دارد که به تهیه کنندگی و کارگردانی علی توحیدپرست ساخته شده است، این فیلم به اتفاقات پس از جنگ تحمیلی اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت مسئله «گذشته استمراری» صلح دو ملت ایران و عراق است.

گفتنی است در این فیلم با خانواده عراقی روبرو می‌شویم که برای مداوای فرزند بیمار خود به ایران سفر می‌کنند. اما در جریان این سفر با خانواده‌ای صمیمی آشنا می‌شوند که آسیب هایی را از دوران جنگ متحمل شده‌اند.

بر ساس این گزارش، دومین کار انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای این دوره جشنواره عمار، «خاک» نام دارد. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی شهره شافعی ساخته شده است.

این فیلم به صورت جریان سیال ذهن، روایتگر ذهنیات و درونیات شهیدی است که پس از سال‌ها پلاک او به شهر و دیارش برگشته و خانواده و همسرش با او ملاقات می‌کنند و این شهید کماکان با نشاط و خرسند است.

گفتنی است هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی Ammarfilm.ir اثر خود را در یکی از بخش‌های «فیلم»، «فیلمنامه»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «فیلم ما»، و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغی» تا ۲۰ آبان، ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را به دبیرخانه تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان