Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل ستاد مدریت بحران لرستان گفت: تاکنون 33 کامیون و تریلر حاوی کمک‌های مردم استان لرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده است.

رضا آریایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، با اشاره به کمک‌های مردم استان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون 33 کامیون و تریلر حاوی چادر، پتو، وسایل گرمایشی، آب معدنی، خرما، نان وسایل بهداشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از استان لرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان لرستان در دو روز اخیر با کمک‌های خود سنگ تمام گذاشتند افزود: فقط در امروز مردم شهرستان الیگودرز 400 هزار بطری آب معدنی برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کردند.

مدیرکل ستاد مدریت بحران استان لرستان با تشریح کمک‌های روزهای گذشته مردم لرستان که به مناطق زلزله زده اعزام شد عنوان کرد: از همان ساعات اولیه زمین لرزه در کرمانشاه 3 تیم کامل امدادی و 2 تیم پزشکی شامل متخصص جراحی، پزشک عمومی، پرستا و تکنسین به مناطق زلزله زده اعزام شد و در روز گذشته تیم کامل تشخیص هویت اجساد نیز به همراه کلیه لوازم و تجهیزات کامل توسط پزشکی قانونی لرستان به کرمانشاه اعزام شده تا در تعیین هویت اجساد به حادثه دیدگان کمک کند.

آریایی بیان کرد: یک فروند بالگرد اورژانس به همراه تکنسین‌ها، دو دستگاه اتوبوس آمبولانسی، 8 دستگاه آمبولانس سبک، 1070 دستگاه چادر گروهی و 2700 چادر تک نفره به استان کرمانشاه اعزام و ارسال شد.

وی تصریح کرد:همچنین به منظور تعمیر خطوط برق آسیب دیده در منطقه زلزله زده، 12 اکیپ کامل تعمیر و مرمت خطوط انتقال برق توسط شرکت توزیع برق لرستان اعزام شد و همچنین 6 دستگاه تانکر حمل آب شرب 12 هزار لیتری نیز توسط شرکت آبفای استان لرستان به کرمانشاه اعزام شد.

مدیرکل ستاد مدریت بحران استان لرستان از اعزام اکیپ‌های امدادی و تجسسی و سگ‌های زنده یاب به محل حادثه خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات موجود در تامین آب شرب در منطقه حادثه 7600 بطری آب 1.5 لیتری و 5800 بطری 2 لیتری توسط شرکت آبفا لرستان به کرمانشاه ارسال شده است.

وی اظهار داشت:تا این لحظه 105 نفر در حوزه خدمات پزشکی،132 نفر خدمات پرستاری،ر35 نفر خدمات مامائی و 30 نفر برای ارائه خدمات حمایت روانی به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

آریایی به ارسال 3 هزار بطری آب معدنی توسط خیر خرم‌آبادی به کرمانشاه اشاره و بیان کرد: یک کامیون مواد غذایی سرد شامل کنسرو،رخرما،رروغن نباتی،رچای و برنج نیز از طریق هلال احمر لرستان به کرمانشاه ارسال شده است.

مدیرکل ستاد مدریت بحران استان لرستان گفت: تا دقایقی دیگر یک محموله بزرگ 15 کامیونی حاوی کمک‌های مردم استان لرستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام می‌شود که این کمک‌های بخشی دولتی و بخشی مردمی است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو

علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به هشدار‌های هواشناسی جهت بارندگی‌های سنگین گفت : ضرورت دارد، کشاورزان استان جهت حفظ تولید مزارع غلات خود، مبارزه با زنگ زرد غلات را در شرایط آب و هوایی مناسب جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی مناسب و با توجه به رطوبت مزارع ناشی از این بارندگی ها، مبارزه فوری با زنگ زرد و سایر بیماری‌های گیاهی در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری و معتدل در تمام مزارع در معرض خطر انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: در مناطق سردسیر مانند دالاهو، کنگاور و سنقر نیز کشاورزان باید ضمن بازدید‌های دقیق، مزارع دیم متراکم و مزارع آبی در معرض خطر را سمپاشی کنند تا خطر طغیان و خسارت زنگ و سایر بیماری‌های گیاهی در استان در مراحل رشدی حساس گندم و جو مرتفع شود.

چاله چاله با تاکید بر اهمیت مبارزه با آفات مزارع غلات گفت: کشاورزان استان علاوه بر مبارزه با زنگ زرد لابد برای افزایش محصول خود ضمن بازدید دقیق مزارع و رعایت مبارزه نرم با پوره سن غلات در مناطق گرمسیر و با سن مادر در مزارع مناطق معتدل و سردسیر استان را مورد توجه کامل قرار دهند.

وی از کشاورزان استان کرمانشاه خواست مبارزه محافظتی با برق زدگی نخود را در مزارع دارای آلودگی با جدیت دنبال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو