Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور لبنان بازداشت نخست‌وزیر مستعفی این کشور در عربستان را اقدامی «خصمانه» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از المیادین، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در شورای ملی رسانه‌های این کشور گفت: آنچه در رابطه با حریری انجام شده نقض آشکار حقوق بشر است، بیروت هر آنچه در راستای آزادی او لازم باشد، انجام خواهد داد و با کشورهای عربی و غربی در این رابطه در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور لبنان تصریح کرد: وحدت ملی، دروازه ثبات لبنان است؛ درباره وضعیت مالی کشور نگرانی وجود ندارد و وضعیت، بهتر از خوب است.

میشل عون بار دیگر به الحریری پرداخت و گفت: هیچ چیزی عدم بازگشت حریری پس از 12 روز از استعفا را توجیه نمی‌کند؛ ما او را یک «بازداشت شده» می‌دانیم و این برخلاف توافقنامه وین است.

وی تصریح کرد: نمی‌توان درباره استعفایی که در خارج اعلام شده تصمیم گرفت، حریری باید به لبنان بازگردد تا یا استعفایش را تقدیم کند یا اینکه از این اقدام انصراف دهد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد

سایت رسمی طالبان با انتشار یادداشتی در حمایت از دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، بازداشت گسترده آنان را توسط پلیس نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا دانست.

در بخشی از این یادداشت آمده است: در پی نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که دست آمریکا پشت این جنایات بوده و کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا بدون وقفه به رژیم اشغالگر، وحشی و متجاوز جریان دارد، دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا دست به تظاهرات و اعتراضات گسترده برای محکوم‌کردن این نسل‌کشی زده‌اند، اما تا به حال صدها نفر‌شان توسط پلیس دستگیر و با آن‌ها بر خورد خشن صورت گرفته است، زنان و دخترانی نیز در میان معترضان بودند که با بدترین رفتار پلیس مواجه شدند.

طالبان تأکید کرد: آمریکا به بهانه تحکیم دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر و حقوق زنان به چندین کشور لشکرکشی کرده و دهها کشور دیگر را نیز تحریم و تحت فشارهای سنگین قرار داده است، آیا این کشور پرمدعا، آن را در جامعه خودش عملی کرده است؟

با شروع خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین در غزه ، صدها پلیس وارد میدان مرکزی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و دیگر مناطق شدند و اساتید و دانشجویان طرفداران فلسطینی را با ضرب و شتم سرکوب و جمع زیادی را بازداشت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند