Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی روش سرمربی پرتغالی به عنوان آخرین مربی که توانست تیم افریقای جنوبی را از مرحله گروهی مقدماتی آفریقا راهی جام جهانی کند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کی روش  سرمربی پرتغالی به عنوان آخرین مربی که توانست افریقای جنوبی را از مرحله گروهی مقدماتی آفریقا راهی جام جهانی کند دوباره به سوژه اصلی رسانه های این کشور تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفریقای جنوبی در گروهی که با سنگال برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقابت داشت باز هم ناکام ماند تا رسانه های این کشور با حمله به استیوارت باکستر سرمربی این تیم خواهان تغییرات روی نیمکت و انتصاب یکی مثل کارلوس کی روش برای هدایت بافانا بافانا شدند.

 

روزنامه The Herald چاپ ژوهانسبورگ در پی ناکامی آفریقای جنوبی در راه صعود به روسیه ۲۰۱۸ نوشت:

« ۱۵ سال پیش یک مربی باهوش مثل کارلوس کی روش توانست بافانا بافانا را به جام جهانی برساند .کاری که بعد از او هیچ مربی دیگری قادر به انجام دادن آن نبود حتی استیورات باکستر با یکی از بهترین نسل های فوتبالی این کشور از همین رو نیاز است تا دوباره فدراسیون فوتبال به فکر استفاده از چنین مربی روی نیمکت رهبری باشد».

این روزنامه پرتیراژ افریقای جنوبی در حالی از کارلوس کی روش به عنوان بهترین گزینه برای هدایت بافانا بافانا(لقب آفریقای جنوبی) نام برد که در گزارش خود با اشاره به موفقیت های سرمربی پرتغالی در نیمکت رهبری ایران در هفت سال گذشته مدعی شد کی روش بعد از روسیه ۲۰۱۸ قراردادش به پایان می رسد و می تواند بار دیگر به آفریقای جنوبی بازگردد.

البته این برای اولین بار نیست که رسانه های آفریقای جنوبی ادعای بازگشت کی روش به تیم ملی این کشور را مطرح می کنند اما هر بار این اخبار و ادعاها عملی نشده و کارلوس همچنان به موفقیت های خود در فوتبال ایران ادامه می دهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم

ریاست جمهوری آفریقای جنوبی اعلام کرد که کشورش از نزدیک تحقیقاتی را دنبال می‌کند که ممکن است طی آن دیوان بین‎المللی کیفری «لاهه» حکم بازداشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را صادر کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « وینسنت ماگونیا» سخنگوی ریاست جمهوری آفریقای جنوبی در یک نشست مطبوعاتی گفت: این کشور انتظار دارد دیوان بین المللی کیفری طی هفته جاری حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را صادر کند.

وی تصریح کرد: آفریقای جنوبی تحولات‌های مربوط به حکم بازداشت احتمالی نتانیاهو را از نزدیک دنبال می‌کند و از هرگونه مداخله  نهادهای مرتبط با حمایت از قوانین بین‌المللی و تامین امنیت جان شهروندان در این زمینه  استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سخنگوی ریاست جمهوری آفریقای جنوبی با تاکید بر پایبندی کشور به اصول حقوق بین‌الملل اظهار داشت: ما معتقدیم هیچ فرد یا کشوری نباید فراتر از قوانین بین المللی باشد.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه‌ای صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی کیفری علیه مقامات بلندپایه این رژیم را شائعه خواند.

کدامیک از سران صهیونیست تحت تعقیب دادگاه لاهه قرار می‌گیرند؟

رسانه‌های عبری به تازگی گزارش هایی را در خصوص احتمال صدور حکم بازداشت نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند.

به رغم اینکه دیوان بین‌المللی کیفری از رژیم صهیونیستی خواسته است اقدامات فوری را برای توقف نسل کشی در غزه انجام دهد اما حملات نظامیان این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه دارد و شهروندان این باریکه همچنان در محاصره به سر می‌برد و از دسترس به آب، مواد غذایی و دارویی محروم هستند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیستی به غزه بیش از 34 هزار و 470 نفر شهید و افزون بر 77 هزار تن مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که از جمعیت دوملیون و 500 هزار نفری غزه نزدیک به دو میلیون نفر آنان آواره شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی