Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@12:58:11 GMT

متحدان نفتی، مشتاق پیوستن به اوپک

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۰۳۴۹

متحدان نفتی، مشتاق پیوستن به اوپک

سهیل المزروعی گفت که قطعا اعضای غیر اوپک مشتاق هستند که به این گروه متشکل از ۱۴ عضو بپیوندند.

المزروعی در پاسخ به این که آیا کشورهای غیر اوپکی که درحال حاضر خود را ملتزم به کاهش تولیدات جهانی کرده‌اند می‌توانند درنهایت به اعضای رسمی این گروه تبدیل شوند یا خیر، گفت: مطمئنا تمایلاتی برای توسعه اوپک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کنفرانس بین‌المللی سوخت ابوظبی (آدیپک) گفت: تلاش برای دوباره متوازن کردن بازار به تنهایی کار سختی است بنابراین من معتقدم عقل  و منطق حکم می‌کند که این گروه با هم بمانند... و حتی شاید (اوپک) توسعه یابد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اعضای اوپک به دنبال رسیدن به توافق جمعی برای تمدید توافق فعلی کاهش صادرات خود به مدت ۹ ماه دیگر هستند. این می‌تواند باعث این شود که توافق بین اوپک، روسیه و ۹ کشور تولیدکننده نفت دیگر برای کاهش ۱.۸ میلیون بشکه در روز از تولیدات نفت خود، تا پایان سال آینده پابرجا باشد.

روز دوشنبه ژنرال محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک، در اجلاس آدیپک بر التزام کشورهای اوپک و غیر اوپک به توافق کاهش تولید جهانی، تاکید کرد. او همچنین گفت انتظار دارد تمام ۲۴ کشور عضو اوپک و غیر اوپک در اجلاس پیش روی اوپک شرکت کنند.

تولیدکنندگان اوپک و غیر اوپک قرار است در ۳۰ نوامبر در وین دیدار کنند ا در مورد سیاست‌گذاری تولید نفت خود تصمیم‌گیری داشته باشند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • این میوه از افسردگی جلوگیری می‌کند
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس