Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش از مدارس دیشموک بازدید کردند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های که در دستور آموزش و پرورش استان قرار دارد طرح نظارت جامع و بازدید دوره‌ای از آموزش و پرورش‌های مناطق و شهرستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوه این طرح طوری است که 5 گروه در سطح استان تشکیل داده می‌شود و هر چند مدت به یکی از آموزش‌ و پرورش مناطق بازدید و مسائل آموزشی، پرورشی، مالی، اداری و سایر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زارع‌پور عنوان کرد: بعد از بررسی موارد و مشکلات هر منطقه توسط کارگروه‌های آموزشی و کارشناسان مسائل و مشکلات مناطق مورد پیگیری و رفع می‌گردد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عمده مشکلات منطقه دیشموک کمبود تجهیزات در برخی مدارس را داشتیم که در صد در صد برای رفع آنها تلاش می‌شود.

وی اذعان کرد: یکی از دغدغه‌های ما در خصوص تخصصی کردن دروس بود که طی این دو سال تحقق پیدا کرده و در این خصوص مشکلات تخصصی کردن دروس رفع شده و نگرانی‌های ما در این مورد برطرف شد.

زارع‌پور گفت: کمبود فضای فیزیکی را در برخی مدارس دیشموک وجود دارد که در رفع مشکل فضای فیزیکی برنامه‌های در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای منطقه دیشموک احداث خوابگاه دانش‌آموزی است که اگر مردم این منطقه زمین را مهیا کنند آموزش و پرورش در خصوص احداث ساختمان خوابگاه دانش‌آموزی مشکل ندارد.

زارع‌پور متذکر شد: از دیگر مشکلات منطقه دیشموک کمبود سرانه مدارس است که امیدوارم در ماه‌های آینده توسط وزارت آموزش‌ و پرورش مشکل سرانه مدارس همه استان‌های کشور مرتفع گردد.

انتهای پیام/ش

لزوم ایجاد احداث خوابگاه دانش‌آموزی در دیشموک 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: حدود هشت سال قبل در شهرستان حدود ۳۰۰ معلم مازاد داشتیم، اما امروز بیش از ۳۰۰ معلم در بافق کم داریم.

او افزود: کمبود معلم مرد در شهرستان داریم؛ حال چگونه مسئله عفاف و حجاب را باید دنبال کنیم درحالیکه در مدرسه پسرانه معلم خانم درس بدهد؟

حسینی بیان کرد: امروز نیاز ما به معلم بیش از هر نیاز دیگر است و رهبر معظم انقلاب بر افزایش توانمندی معیشتی معلمان تأکید کردند. 

او ادامه داد: زیرساخت را باید آماده کرد تا آموزش و پرورش جاذبه داشته باشد و جوانان به سوی شغل معلمی کشیده شوند. 
خطیب جمعه بافق گفت: تمام ارگان‌های ما نیرو جذب می‌کند، اما آموزش و پرورش نیرو می‌سازد و کسی که می‌خواهد نیرو بسازد خودش باید متدین باشد. 

او تأکید کرد: یک مسئله‌ای باید با جدیت در مدارس دنبال شود، بحث هویت ملی دانش‌آموزان است به این معنی که دانش آموزان به ایرانی بودن خود افتخار کنند. 
حسینی افزود: روحیه انقلابی در آموزش و پرورش باید ایجاد و تقویت شود و هرکسی با زبانش یا قلمش روحیه‌ی انقلابی را در آموزش و پرورش تضعیف کند، خداوند اورا نخواهد بخشید. 

او گفت: دانش‌آموزان ما باید به سوی حرفه آموزی و هنر آموزی سوق داده شوند و آموزش و پرورش نیز به این مسئله بپردازد. 

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز اول مسئله‌ی تمام دنیا فلسطین است و این جنبش‌های دانشجویی در دنیا و کشور‌های غربی، حقانیت دفاع ایران از فلسطین را نشان می‌دهد. 

او افزود: اسرائیل امروز با بهانه یهود ستیزی، در غزه می‌جنگد، در حالی که ما با یهود مشکلی نداریم، ما با صهیونیست مشکل داریم. 
حسینی گفت: امروز دانش‌آموزان ما باید به صورت عقلانی درک کنند که چرا مرگ بر آمریکا یا ظلم سرکوب این جنبش‌های دانشجویی باید برای دانش‌آموز ما تبیین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد