Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان‌های خرم‌بید، آباده و بوانات به میزبانی شهرستان خرم‌بید برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بام فارس؛ با حضور مهرداد سهرابی مدیر کل ICT استان فارس، فرمانداران شهرستان‌های آباده و بوانات، مدیرکل پست استان، مدیرکل ارتباطات زیر ساخت، مدیریت ارتباطات سیار و مدیریت ارتباطات ثابت، مسایل و مشکلات حوزه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان‌های شمالی فارس در سالن جلسات فرمانداری خرم‌بید بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق کریمی فرماندار شهرستان خرم بید در این نشست برخوردار نبودن و عدم توسعه شبکه زیرساخت های ارتباطی صفاشهر و قادرآباد منجمله شبکه فیبر نوری مناسب را یکی از اساسی ترین مشکلات این شهرستان دانست و ابراز داشت: توسعه فنی شبکه تلفن ثابت در شهرستان و بخش های تابعه و افزایش خدمات اینترنت پرسرعت، آنتن دهی تلفن همراه اپراتور های مختلف، توسعه تلفن ثابت، ارائه خدمات پست بانک از مطالبات اصلی مردم شهرستان است.

وی افزود: در این زمینه مسائل و مشکلات به صورت مکتوب به متولیان امر در استان ارسال شده و ما در این مکاتبات خواهان شتاب در رسیدگی به این مسائل و مشکلات و رفع آن‌ها شدیم. 

سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در این نشست به تشریح وظایف و اختیارات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پرداخت و گفت: یکی از مهمترین وظایف این اداره کل، رصد و پیگیری مشکلات ارتباطی به ویژه مشکلات ارتباطی مناطق استان است که امروز با دعوت از مسئولان این حوزه به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های شمالی فارس خواهیم پرداخت.

گفتنی است در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های آباده و بوانات نیز به بیان مسائل و مشکلات این حوزه در شهرستان‌های خود پرداختند.

در ادامه این نشست مدیران کل در حوزه‌های مختلف مطروحه هرکدام گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در شهرستان های خرم بید، آباده و بوانات ارایه دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است

عباس درودی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زیرساخت‌های شهرستان که مهمترین آن راه‌ها است خصوصاً در محورهای منتهی به محل استقرار معادن و تردد ناوگان باربری معادن نیازمند رسیدگی جدی و فوری از ناحیه مدیران استانی و شهرستانی است‌.

دادستان بردسکن بیان کرد: معادن به صورت مستمر حقوق دولتی را پرداخت می‌کنند اما مسؤولین در اختصاص و هزینه کرد آن در زیرساخت‌هایی که مورد استفاده خود معادن نیز است تاکنون کوتاهی کردند که این مهم مسیر شکوفایی و پیشرفت معادن را با خلل مواجه کرده است.

وی افزود: مسؤولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات شهروندان در این خصوص را با جدیت از استان پیگیری و مطالبه کند.

درودی نیا بیان کرد: لازم است ابتدا پیگیری جدی جهت وصول اعتبارات ضروری از محل حقوق دولتی معادن صورت پذیرد و متعاقباً محل هزینه کرد اعتبارات وصولی شهرستان از محل حقوق دولتی معادن در اولویت‌های اصلی شهرستان نظیر راه‌ها، استحکام قنوات، درخت کاری و پیشگیری از پدیده ریزگردها، محیط زیست و … برای شهروندان تشریح شود تا مردم علاوه بر ایجاد اشتغال از سایر مزایا، برکات و منافع معادن برای شهرستان نیز مطلع شوند.

کد خبر 6090661

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه