Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@02:29:33 GMT

آخرین وضعیت درمانی مصدومان زلزله کرمانشاه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۱۵۰۲

آخرین وضعیت درمانی مصدومان زلزله کرمانشاه در تهران

مدیرکل نظارت بر درمان و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت درمانی مصدومان زلزله کرمانشاه که در تهران بستری هستند، گفت: تمام هزینه‌های درمان، انتقال و بازگشت مصدومان از بیمارستان‌های محل بستری تامین اعتبار شده و به صورت رایگان برای مصدومان انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا عسکری،‌ مدیرکل نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان وزارت بهداشت در این باره افزود: بیش از ۲۰۰ مصدوم زلزله کرمانشاه به تهران و البرز اعزام شدند که این مصدومان در بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، امام حسین (ع)، سینا، لقمان، هفت تیر، فیروزگر و شریعتی تهران و بیمارستان شهید مدنی کرج بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصدومان زلزله کرمانشاه که در تهران و البرز بستری هستند، عمدتا دچار شکستگی ستون فقرات، اندام‌های فوقانی و تحتانی و جمجمه هستند و در درجه بعد، آسیب‌های شکمی را در این مصدومان شاهدیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی که از سوی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت انجام شده، همه همراهان مصدومان در همراه‌سراها یا هتل‌های نزدیک محل بستری بیماران‌شان اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اعمال جراحی مورد نیاز مصدومان انجام شده و اعمال جراحی باقی مانده نیز انجام خواهد شد، گفت: در هر شیفت به این مصدومان سرکشی شده و فرم بیماران به حوزه نظارت بر درمان تحویل داده می‌شود.

وی همچنین گفت: یکی از بحران‌های این مصدومان این است که به دلیل وسعت حادثه، در حالت شوک روحی قرار دارند. بر همین اساس در تمام بیمارستان‌هایی که مصدومان زلزله بستری هستند، تیم‌های روانشناسی مستقر شده و خدمات سلامت روان را به مصدومان ارائه و به بازتوانی روحی و روانی آنها کمک می‌کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت