Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@12:00:45 GMT

گرامیداشت سومین روز شهدای گمنام در واحد تهران شرق

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۲۶۲۹

گرامیداشت سومین روز شهدای گمنام در واحد تهران شرق

مراسم گرامیداشت سومین روز تدفین دو شهید گمنام در واحد تهران شرق در مسجد دانشگاه در جوار قبور آنان برگزار شد.

به گزارش آنا، در این مراسم معنوی که پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور رئیس واحد، معاونان، استادان و دانشجویان و مسئولان منطقه ای و شهری برگزار شد پس از مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت، حجت الاسلام لزومی امام جمعه پاکدشت با تشکر از دست اندرکاران و مسئولان واحد تهران شرق در تدفین دو شهید گمنام در این واحد گفت: «بی شک امام حسین (ع) و قیام آن حضرت تاثیرات شگرفی بین همه مسلمین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حرکت عظیم معنوی پیاده روی اربعین که این سالها پرشور و پر عظمت برگزار می شود نشان از عمق تاثیر قیام آن حضرت در بین عاشقانش دارد.»

وی با یادآوری رشادت ها و دلاوری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: «این شهدا گمنام نیستند بلکه نام و نشان ما از آن آنهاست که همه هستی خود را در راه وطن و انقلاب و این مرز و بوم فدا کردند. بدون تردید دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد تاثیرات حضور این در شهید را در دانشگاه مشاهده خواهند کرد که روز به روز بر حضور دانشجویان بر بالین قبور این دو عزیز افزوده خواهد شد و نجواهای عارفانه و عاشقانه این نسل جوان با جوانان نامدار دیروز بیشتر و بیشتر می شود.»

قدردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از شرکت کنندگان در مراسم تشییع و تدفین شهدا

سلام و هزاران درود نثار آنها که عاشقانه جان های خویش را چون مولای خویش اباعبدالله الحسین (ع) بر دست گرفتند و مردانه در میدان نبرد ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس، معاونان، اعضای هیات علمی و پرسنل این واحد دانشگاهی برخود لازم می دانندکه از حضور سبز همه اساتید و همکاران معزّز بویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، معاون دانشجویی و فرهنگی، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل حراست استان، مدیرکل فرهنگی سازمان مرکزی و استان و رؤسای دانشگاه های آزاد استان تهران نهایت تشکر را داشته باشند.

از درگاه خداوند منان برای همه شرکت کنندگان عزیز دوام موفقیت در راستای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و توفقیق روز افزون در تمام مراحل زندگی را خواستاریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود