Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ارائه خدمات مطلوب به زائران خارجی حرم حضرت معصومه (س) تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی راه‌آهن استان قم، آیت‌الله سیدعلی حسین اشکوری در نشست صمیمانه‌ای با برخی از کارمندان اداره کل راه‌آهن استان قم که در ایستگاه راه‌آهن قم برگزار شد، با اشاره به زحمات شبانه‌روزی راه‌آهن قم در بحث خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین اظهار داشت: راه‌آهن در بین مردم از لحاظ روحی و روانی یک حمل‌ونقل ایمن محسوب می‌شود و حوادث بسیار نادری که داشته نشان از ایمنی بالای قطار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی با وجود اعتبارات کم و بودجه‌های ناچیزی که داشته زحمات بسیار زیادی در کشور می‌کشد که جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند که ایستگاه راه‌آهن قم باید به خارج از شهر منتقل شود، ابراز کرد: این‌ یکی از محاسن بزرگ ایستگاه راه‌آهن قم بوده که در مرکز شهر و در نزدیکی حرم کریمه اهل‌بیت واقع‌ شده و ایستگاه در موقعیت بسیار عالی در مباحث مختلف خدمت‌رسانی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه راه‌آهن در خدمت مردم است اظهار کرد: اطلاع‌رسانی یکی از وظایف مهم سازمان‌هاست، تا مردم را از خدماتی که ارائه می‌دهند آگاه سازند، زیرا مردم اطلاعاتی از این خدمات نداشته و در ایام زیارتی بسیاری از مردم از نظر جابه‌جایی دچار مشکلاتی می‌شوند که راه‌آهن با تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند این مشکلات را برای مردم برطرف سازد.

اشکوری اضافه کرد: با توجه به اینکه زائرین زیادی از کشورهای عراق، بحرین، پاکستان و افغانستان از قطار برای مسافرت به مشهد و قم به‌منظور زیارت استفاده می‌کنند، باید خدمات در حدی بوده که رضایت آن‌ها کسب شود تا تصویر خوبی در ذهنشان از ایران و راه‌آهن نقش ببندد .

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد