Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:12:14 GMT

هاشم پور: از جوانگرایی پشیمان نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۳۵۳۷

هاشم پور: از جوانگرایی پشیمان نیستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،چند روز گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات بین قاره ای موفق شد در جایگاه سوم قرار بگیرد. نکته جالب این که این بار با ترکیبی جوان از این تیم روبرو شدیم. حضور بازیکنان جوانی مانند میرشکاری و مرادی از آینده درخشان آن ها در فوتبال ساحلی ایران خبر می دهد.

اوکتاویو سرمربی این تیم بعد از بازگشت مجدد خود به تیم ملی، جوان گرایی را با برنامه ریزی دقیق دپارتمان فوتبال ساحلی و پریا شهریاری سرلوحه کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهریاری فلسفه حضور مجدد اکتاویو در تیم ملی ایجاد تیم زیر 23 سال است تا جایگزینی قوی برای تیم ملی فعلی باشد.

در همه این سال ها لیگ های برتر و دسته یک فوتبال ساحلی در همه رده های سنی برگزار می شد. در همه این بازی ها استعدادیاب هایی از سوی دپارتمان به تماشای مسابقات می نشستند و استعدادها را رصد می کردند. در حال حاضر لیستی 50 نفره از بازیکنان زیر 23 سال و زیر 18 سال در اختیار دپارتمان است که در 10 روز آینده اردوهای خود را  آغاز می کنند.

عباس هاشم پور مربی تیم فوتبال ساحلی درباره موفقیت های تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای گفت: بعد از جام جهانی مسابقات بین قاره ای از اهمیت بالایی برخوردار است که توانستیم رده سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهیم. این موفقیت ها حاصل زحمات یک مجموعه بزرگ است. برنامه ریزی خوب و دقیق در برگزاری  لیگ یکی از علل موفقیت تیم ملی در عرصه های بین المللی است که در این میان شهریاری، ترابیان، تاج و ساکت نقش پررنگی دارند.

او ادامه داد: امیدوارم در آینده ای نزدیک حرف های بیشتری داشته باشیم و بتوانیم خود را به برزیل قهرمان جهان نزدیک کنیم. با حضور مجدد اوکتاویو در جایگاه سرمربی برنامه ریزی بر روی  جوانان زیر 20 سال آغاز شده است. اردوهای خوبی نیز در رده زیر 23 سال برگزار شد و نتیجه آن حضور جوانان در تیم ملی بود. در رقابت های بین قاره ای جوانان محک خوبی خوردند و توانستند اعتماد ما را جلب کنند. به زودی در آینده جوانان بیشتری به تیم ملی اضافه می شوند.

هاشم پور افزود: با آمدن اوکتاویو تاکتیک تیم تغییر کرد. به همین دلیل در دقایق اولیه بازی ها بازیکنان آماده به نظر نمی رسیدند. در زمان های استراحت نکات مهم به بازیکنان گوش زد می شد. ضمن این که به دلیل زمان کم از نظر بدنسازی عقب بودیم. در مجموع مسابقات بین قاره ای بازی های دلچسبی بود هم زمانی که شکست می خوردیم و هم زمانی که می بردیم احساس رضایت داشتیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: نمی توان در فوتبال ساحلی به یک باره بازیکنان را کنار گذاشت و چند نفر دیگر را اضافه کرد. لیگ های برتر و دسته یک به طور دائم رصد می شوند. نمی توان بازیکنان جوان را به یک باره در برابر تیم های قدرتمند قرار داد این کار باید آهسته انجام شود.

او خاطرنشان کرد: دو هفته دیگر اردوهای تیم های ملی زیر 23 سال تشکیل می شود ضمن این که با حضور اوکتاویو اردوی تیم ملی الف نیز برگزار می شود. این تیم خود را برای مسابقات پرشین کاپ آماده می کند. 4 تیم در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، سید جلال الدین محمدیان خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا  از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت و عنوان کرد: امر مشخصی است که نسل‌های ما پیر می‌شوند و نسل‌ها باید تازه و پویا شوند، هر کس به اندازه سطح درکش می‌بایست این را بپذیرد که جامعه نیاز به نیروی جوان پویا دارد.

وی در ادامه توضیح داد: این مساله را دولت باید با سیاست‌های جدید تشویقی برای مردم جدی بگیرد و همین جایزه و رویکرد‌هایی از این دست می‌توانند اثرگذار باشند منتها باید دید جز سطح نخبگانی، مردم را هم مورد توجه قرار می‌دهیم یا خیر.

محمدیان اظهار داشت: جوانی که به لحاظ مالی و اقتصادی شرایط معمولی داشته باشد و بتواند هزینه یک یا چند فرزند را بدهد، قطعا از فرزنداوری روی نمیگرداند چرا که یک امر ذاتی و سرشتی است.

وی با تاکید براینکه همین صحبت‌های هنرمندان در تشویق جامعه اثرگذار است، گفت: هنرمند هم لازم است دراین عرصه به میدان بیاید و اظهار نظر کند، من بااین سیاست موافق هستم و آن را اعلام میکنم، سایر هنرمندان بعنوان اشخاص اگاه و الگو می‌بایست اظهارنظر کنند، تا تشویقی برای جامعه باشد و برای ازدیاد نسل پیشگام شوند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران