Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته جو سنگین و ناجوانمردانه ای را علیه من و بازیکنانم ایجاد کردند و شب قبل از بازی به خدا گلایه کردم.

به گزارش شریان نیوز،مجید جلالی پس از توقف یک به یک عصر چهارشنبه تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: قبل از هر چیز می خواهم از بازیکنانم تشکر کنم که با وجود فضای سنگین و ناجوانمردانه‌ای که به وجود آورده بودند مردانه جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید به این بازیکنان افتخار کنیم. هم به کار خودم و هم به بازیکنان افتخار می کنم. ما موقعیت های متعددی داشتیم که وقتی اینها را گل نکردیم حریف هم صاحب موقعیت می شود. اگر قضاوت متعادل می شد حتما ما می توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. 
مجید جلالی با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر و مطرح شدن استفاده او از جادوگر گفت: من نزدیک به ۴۰ سال است که دارم کار می کنم و همیشه سعی کردم خدمات زیادی به فوتبال داشته باشم. در تمام این سال ها هر وقت تیم من آمده است جان بگیرد این مسائل را ساخته اند تا تیم من با مشکل مواجه شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: این مسائل حاشیه ای طبیعتا تاثیرات منفی خودش را می گذارد. آنهایی که این کارها را کرده اند خوشحال باشند. با اطمینان و چشم باز می گویم که به کاری که انجام می دهم همیشه افتخار کرده ام.
وی افزود: نمی دانم چند سال دیگر کار خواهم کرد اما تا زمانی که باشم در همین مسیر کار می کنم. همیشه برای موفقیت تلاش کردم و به این روند ادامه داد. دیشب وقتی می خواستم بخوابم به خدا گلایه کردم که چرا من اینجا به دنیا آمدم؟
مجید جلالی که از اتفاقات اخیر بسیار دلگیر بود خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم در این سالها به فوتبال بد کرده باشم. مثل بچه ای می ماند که بزرگ شده و مقابل پدرش ایستاده است. پیش خودم می گویم من این همه سال برای این فوتبال زحمت کشیده ام بعد چرا باید با من اینگونه رفتار شود. یکسری مردم ناآگاه هم می آینده توهین می کنند. من الان در شرایطی هستم که نمی دانم چگونه باید با این رفتارها برخورد کنم. اگر زوری داشته باشم می دانم باید چگونه با اینها برخورد کنم. 
سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: به کاری که انجام دادم اطمینان دارم و صددرصد پیش خدا روسفید هستم. هر ساله به محض اینکه تیمم می خواهد جان بگیرد می آیند به این مسائل می پردازند. نمی دانم چرا وقتی می بازم می گویند مربیگری اش بد است اما وقتی می برم می گویند جادوگر دارد. من در همه این سالها فقط یک بار قهرمان شده ام. آیا در سایر سالها که با تیم هایم قهرمان نشدم جادوگرها خواب بوده اند؟
وی با اشاره به شرایط باشگاه پیکان نیز گفت: برخی ها هر آدم موفقی را می زنند. ظاهرا اینجا می خواهند همه کوتوله باشند. من زمانی که به پیکان آمدم توانستم این تیم را حفظ کنم و اسکلت تیم را نگه دارم. با اطمینان می گویم که آینده پیکان با روندی که دارد چه من باشم یا نباشم این تیم با این نفرات روزهای بزرگی در آینده خواهد داشت. حالا هر چه می خواهید بگوید. فقط باید به این تیم فضا داد. قراردادهای ما جزو متوسط ترین قراردادهاست. در آینده خواهید دید که این تیم چند بازیکن بزرگ خواهد داشت و چند بازیکن هم در تیم ملی خواهند بود.
منبع:مهر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود

پیشکسوت فوتبال خوزستان بر این اعتقاد است که اگر مدیران فوتبال کشور آگاه و سالم باشند، کار در این عرصه به خوبی دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اوضاع بد نمایندگان خوزستان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر و به ویژه فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از نظر زیرساخت‌ها مشکل دارند، اما فولاد خوزستان از جهت مالی یا زیرساختی مشکلی ندارد؛ با این وجود وضعیت این باشگاه هم مانند بقیه است. این نشان می‌دهد هر سه باشگاه مشکل مدیریتی دارند و با سوءمدیریت روبه‌رو هستند. اگر مدیران بادانش،‌ آگاه و سالم باشند، کار فوتبال خوب پیش می‌رود. وقتی در رأس فوتبال ما مدیریت مشکل دارد، این موضوع به زیرمجموعه و باشگاه‌ها هم گسترش پیدا می‌کند.

جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

وی افزود: باشگاه فولاد زیرساخت‌های خوبی دارد و از نظر مالی هم برای جذب بازیکن مضیقه‌ای نداشته و ندارد، ولی شاهد این هستیم که تیم نتیجه نگرفت و چند مرتبه مربیان این تیم تغییر کردند یا مربیانی انتخاب شدند که از نظر تاکتیکی نتوانستند کمکی به فولاد کنند. به طور کلی در فوتبال ما برخی از مدیران یا ساده هستند و کلاه بر سرشان می‌گذارند و یا اینکه ریگی به کفش‌شان است. چرا برخی بازیکنان فولاد هفت یا هشت سال است با این تیم همکاری دارند یا بازیکنان جدیدی که جذب شدند، آیا کیفیت لازم را دارند؟ بعضی بازیکنان این فصل فولاد کیفیت لازم را نداشتند. همین موضوعات باعث تأثیر منفی در روند نتیجه‌گیری تیم شد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان تصریح کرد: در جامعه فوتبال ایران اعتقاد بر این است که فولاد خوزستان و سپاهان آکادمی‌های بسیار خوبی دارند، اما بررسی کنید چقدر از پتانسیل بازیکنان آکادمی در دو تیم استفاده می‌شود یا چند بازیکن به لیگ برتر تزریق شده است. بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال را ببینید، سیستم آنقدر درست طراحی شده است که بازیکن 16 ساله به ترکیب 11 نفره تیم اصلی می‌رسد.

قاسم‌پور در پاسخ به اینکه کدام تیم‌ها، شانس اصلی سقوط به لیگ دسته اول هستند، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد برزیل در کشور خودش از آلمان هفت گل دریافت کند؟! اما با نگاه به جدول و ارقام، روی کاغذ صنعت نفت و نساجی احتمال سقوط‌شان بیشتر است. استقلال خوزستان و فولاد هم در رده‌های بعدی خطر سقوط را احساس می‌کنند. وقتی مدیران به صورت سفارشی انتخاب می‌شوند، تعجبی ندارد که وضع باشگاه‌ها اینطوری رقم بخورد.

وی در مورد مشکل حقوقی که میان مهدی رحمتی و فولاد خوزستان پیش آمده و کشیده شدن کار به کمیته وضعیت، تصریح کرد: در این فوتبال آقای تاج حرف اول و آخر را می‌زند. وقتی او به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با ویلموتس مشکل قراردادی پیدا می‌کند و این میزان هزینه روی دست فوتبال کشور می‌گذارد، مشکلات بقیه باشگاه‌ها پیشکش! تازه آقایان رأس فدراسیون ادعا دارند که مسائل فوتبال را به خوبی می‌دانند و در کنار خودشان وکیل و مشاور حقوقی دارند. به آقای تاج بگویید ابتدا مشکل قرارداد آقای ویلموتس را که خودتان با نحوه مدیریتان ایجاد کردید، حل کنید، بعد از آن حواس‌تان به انتصاب و انتخاب مدیران باشگاه‌ها باشد! وقتی فدراسیون که در راس است آنطور عقد قرارداد می‌کند، چطور از باشگاه‌ها انتظار دارید که در  فوتبال بی در و پیکر ایران، عقدقراردادهایشان دچار مشکل نشود؟

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: این فوتبال بی‌صاحب است و ما هم دل‌مان پُر. تا وقتی که گوش شنوایی نیست و کسی اهمیت نمی‌دهد، راهکار گرفتن از امثال من فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود