Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در اقدامی انسانی و با نیت همدردی با آسیب‌دیدگان حادثه ناگوار زلزله غرب کشور، جمعی از کارکنان واحد‌ توانبخشی و کارگاه‌های هنری آسایشگاه کهریزک به یاری آنان شتافتند.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، آسایشگاه کهریزک اعلام کرد: این روز‌ها سر‌خط خبرها، حادثه Incident ناگوار زلزله غرب کشور است که متأسفانه منجر به کشته و مجروح شدن جمع‌کثیری از هموطنان‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حادثه دلخراش که دل هر‌ ایرانی غیرتمندی را به درد آورد، پیامی آشکار بر همگان داشت و آن ابراز همدردی عمومی و صد‌البته یاری‌رسانی به این عزیزان آشفته حال بود. هرکس به فراخور توان و بضاعتی که دارد، سعی در همراهی و همدلی با همنوعان خویش است و این از برکات تعصبات پاک وطن‌دوستی و انساندوستی هر‌ایرانی‌‌‌ روشن‌ضمیری است.

بر اساس این گزارش، همراه و همگام با سایر هم‌میهنان مهرورزمان که سعی در دستگیری از مصدومین و حادثه‌دیدگان این فاجعه تأسف‌بار دارند، جمع زیادی از کارکنان واحد‌توانبخشی و کارگاه‌های هنری، بین یک تا سه روز از حقوق دریافتی‌خویش را که از محل خدمت صادقانه به خانواده بزرگ‌کهریزک کسب می کنند، به این مهم اختصاص دادند.

همچنین به گفته کارکنان خیر در این آسایشگاه، از لحظه ارائه این گزارش‌، درخواست‌های سایر کارکنان از واحدهای تابعه آسایشگاه خیریه کهریزک نیز در اختصاص مبلغی از حقوق دریافتی ماهانه خود به امور مالی مجموعه ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: براساس گزارش تیم‌های ارزیابی، تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک