Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:47:59 GMT

ارسال کمکهای مردم شهرستان پاوه به مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۶۵۱۶

ارسال کمکهای مردم شهرستان پاوه به مناطق زلزله زده

کرمانشاه- ایرنا- کمکهای غذایی، پوشاک و دارویی مردم شهرستان مرزی پاوه به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این روزها که هم استانی های ما دچار آسیب و مصیبت شده اند مردم نوعدوست شهرستان پاوه اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ، هرکس به هر طریقی با آلام و رنج و مصیبت زلزله زدگان هم دردی و همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردان و جوانان برومند بدون وقفه و بصورت شبانه روزی در سطح شهر و روستا مشغول جمع آوری کمکهای نقدی و جنسی مردم سخاوت مند شهرستان هستند و دختران و شیرزنان این دیار بصورت جمعی با پخت نان و کلوچه های محلی مردان و جوانان را همراهی می کنند.
بسیاری از زنان و دختران علاوه بر حضور در پخت نان و کلوچه با حضور در محلهای جمع آوری کمکهای مردمی فعالیت می کنند.
امروز مردم شهرستان پاوه در خانه ماندن را برای خود جایز نمی دانند برای هیچ کس اعم از زن و مرد و دختر و پسر و کودک و پیرمرد در یک کلام تمام مردم در جوش و خروش هستند.
حضور سمن ها و مؤسسه های خیریه شهرستان با هر فکر و نگرش و وظیفه ای در این امر خیر در کنار هم و با یک هدف که کمک به همنوعان است، فعالیت می کنند.
سیل کمکهای نقدی و جنسی مردم این شهرستان بدون کمترین وقفه ادامه دارد، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی در کنار امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر مشغول بسته بندی و ساماندهی این کمکها برای ارسال به مناطق زلزله زده هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر پاوه، با بی نظیر دانستن کمکهای مردم این شهرستان گفت: براستی مردم پاوه نشان دادند که نوعدوستی و سخاوت آنان فقط بر روی کاغذ نیست بلکه واقعی و حقیقی است.
امید زیبایی، با بیان اینکه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر به دلیل حجم بسیار بالای کمکها به تنهایی قادر به بسته بندی و ساماندهی نیستند، افزود: جمع زیادی از جوانان و اعضای انجمن های مردم نهاد شهرستان به یاری ما شتافته اند.
وی افزود: تاکنون با استفاده از ده ها خودرو اعم از وانت و کامیون کمک های مردم شهرستان پاوه را به مناطق زلزله زده ارسال کرده ایم.
زیبایی افزود: این کمکها شامل چادر، پتو، پوشاک، اقلام مختلف دارویی، شیر خشک و پوشاک بچه، آب معدنی، انواع کنسرو، زیرانداز، بیسکویت، نان و کلوچه محلی، خرما و اقلام دیگر بوده است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
به گزارش ایرنا، طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون به 432 نفر و آمار زخمی ها نیز به 9397 نفر رسیده است.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهند:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود