Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس این طرح، کمک سالانه 300 میلیون دلاری آمریکا به تشکیلات خودگردان فلسطین به شدت کاهش می یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن کمک سالانه 300 میلیون دلاری آمریکا به تشکیلات خودگردان فلسطین به شدت کاهش می یابد مگر این که این تشکیلات پاداش هایی را که به گفته نمایندگان آمریکایی به جرایم خشونت آمیز (عملیات شهادت طلبانه) می دهد متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بدون هیچ مخالفتی این طرح را تصویب کرد.

این طرح به نام تیلور فورس، نظامی آمریکایی، نام گذاری شد که سال گذشته میلادی هنگام دیدار از فلسطین اشغالی به ضرب چاقوی یک فلسطینی کشته شد. هدف از این طرح، توقف پرداخت اعانه 3500 دلار در ماه تشکیلات خودگردان به خانواده فلسطینیانی است مقامات رژیم صهیونیستی آنها را به شهادت می رسانند یا زندانی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!

به گزارش خبرگزاری مهر، وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی اعلام کرد که مقامات اسراییل به جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) علیه سران و مقامات اسراییل حکم بازداشت صادر کند، تل‌آویو تشکیلات خودگردان فلسطین را مجازات خواهد کرد، به‌گونه‌ای که منجر به سرنگونی سرائیل به ایالات متحده می گوید که اگر دادگاه بین المللی کیفری حکم بازداشت صادر کند، سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روزهای اخیر گزارش هایی در رسانه های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رییس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس «یکی از اقدامات احتمالی (اسراییل) می تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمدهای مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

کد خبر 6094960

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا