Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@07:40:01 GMT

بدهی نفت از استقلال و پرسپولیس کمتر است!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۴۹۱

بدهی نفت از استقلال و پرسپولیس کمتر است!

در روزهای گذشته عنوان شد از جمع 4 باشگاه راه یافته به لیگ قهرمانان 2018 نفت تهران از راهیابی به این مسابقات باز می ماند. اما تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس با برطرف شدن مشکل بدهی های مالیلاتی شان می تاوانند در دور جدید حضور داشته باشند.

ناصر فریادشیران پیشکسوت نفت تهران در این باره حرف زد.

متن صحبت های وی در ادامه می آید:

*نفت با خون دل به آسیا رسید

افرادی که از قدیم در نفت حضور داشتند برای این تیم زحمت کشیدند به ویژه آنهایی که از سال 82 به این سو کنار نفت بودند و برای رسیدن نفت به لیگ قهرمانان آسیا حتی لیگ برتر خون دلها خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی اذیت شدیم که الان تیم به اینجا رسیده است. شرایطی که امروز ما در نفت داریم شرایط استثنایی است و الان می گویند که نفت تهران به دلیل اینکه مالیاتش را نداده، چون مفاصا حساب مالیاتی اش را تحویل نداده است و با کسانی که طلب دارند تسویه حساب و مذاکره نکرده نمی تواند به لیگ قهرمانان برود!

 *استقلال یک عالمه طلبکار دارد

با یک مقایسه ساده مشخص می شود بدهی نفت تهران نسبت به پرسپولیس و استقلال خیلی کمتر است. فقط استقلال و کل عواملش 8 میلیارد تومان بدهی دارند، شاید هم بیشتر! در پرسپولیس که اوضاع بدتر است. فقط ژوزه 8 میلیارد طلب داشت. حالا من باقی بازیکنان و کادر مربیان شان را کاری ندارم. بعید هم می دانم که تسویه حساب کرده باشند. در استقلال مظلومی طلب دارد با کادرش. صمد مرفاوی طلب دارد با کادرش. صادقی گفته من به AFC شکایت می کنم. پیروز قربانی، سیامک رحیم پور، امیر قلعه نویی با کادرش است. وحید طالب لو و آرش برهانی و خیلی های دیگر. آکادمی باشگاه استقلال و تیم های پایه اش. من خودم از آن زمان13 میلیون تومان طلب دارم. حتی نامه دستور سلطانی فر (وزیر ورزش) را هم گرفته ام که پولم پرداخت شود. البته این رقم در مقابل پول های میلیاردی که استقلال بدهی دارد، ناچیز است ولی نه افتخاری جواب تلفنم را می دهد نه دیگر عوامل باشگاه. من از روزی که افتخاری آمده دائم با باشگاه مکاتبه کرده ام ولی هنوز پول را نمی دهند. آکادمی استقلال بعد از آقای واعظ در همه دوره ها بدهی انباشته دارد و هیچکدام از مربیان پولی دریافت نکرده اند.

*پول قائدی را هم نداده اند

هنوز پول رضایتنامه مهدی قائدی را نداده اند. او تابستان از ایرانجوان آمد به این تیم ولی هنوز 100 میلیون تومان از باقیمانده پول 200 میلیونی رضایتنامه شان را نداده اند. وزیری مدیر عامل ایرانجوان بوشهر به من گفت اگر با مسئولان باشگاه ارتباط دارید به افتخاری بگویید پول ما را بدهد. آنها هم خصوصی اداره می شوند و به شدت به این مبلغ نیاز دارند. پندار توفیقی که نیمه شب ها هم با بازیکنان جدید استقلال عکس یادگاری می گرفت حالا جواب تلفن مدیرعامل ایرانجوان را نمی دهد!

*تراکتور هم بدهی دارد

من الان از باشگاه تراکتورسازی هم خبر دارم که یکی از مربیان به من زنگ زده است و می گوید من از آنها طلب دارم و البته خیلی از مربیان تراکتورسازی!

*پرونده خارجی نفت یکی است سرخابی ها 16 تا!

خبر داریم که در فدراسیون فوتبال 52 پرونده باز از بازیکنان خارجی داریم. پرسپولیس 11 پرونده باز دارد، تراکتور7 پرونده و استقلال 5 پرونده باز خارجی دارند. پدیده مشهد، سیاه جامگان و راه آهن هر کدام 4 پرونده، استقلال خوزستان، ملوان و برق شیراز 2 پرونده باز. استقلال اهواز، صبای قم، سپاهان اصفهان، شاهین بوشهر و پاس همدانِ لیگ دویی، تیم شهر باران، نفت آبادان و نفت تهران هر کدام یک پرونده باز!

*خدمتی که تیموریان به فوتبال کرد

خدا پدر و مادر آندرانیک تیموریان را بیامرزد که با توجه به شکایتی که به AFC کرد باعث شد تا حق خیلی از طلبکارانی که سالیان سال است دستشان به جای نمی رسید امیدار شوند که به طلب شان می رسند. او باعث شد تا همه یک تکانی بخورند و حق و حقوق شان را بگیرند.

* نمی گذاریم ذوب آهن جایگزین نفت شود

چرا باید ذوب آهن جایگزین نفت شود؟ می گفتند پیش از همه این اتفاقات و در روزهایی که وضعیت مدیریت و مالکیت نفت مشخص نبود یکی از اعضای هیأت مدیره یکی از تیم ها(نام تیم نزد خبرگزاری مشرق محفوظ است) پیشنهاد کرده سهمیه نفت را با 4، 5 میلیارد تومان بخرد. ولی ما نمی گذاریم تیمی جایگزین نفت شود. اگر سندسازی صورت گرفته نفت تهران هم سندسازی کرده است.

*ذوب آهن باید در مسابقات به فکر سهمیه می بود

اگر قانون است باید بدهی های پرسپولیس هم در نظر گرفته شود. دیدم آذری (مدیرعامل ذوب آهن) گفته باشگاه ذوب آهن آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ولی بهتر است به این دوست مان بگوییم اگر می توانستید همان زمان در لیگ یا جام حذفی تلاش می کردید و خودتان ورزشی سهمیه می گرفتید. خوب نیست به مال دیگران چشم داشته باشید.

*نفت هم مثل سرخابی ها دولتی است کمکش کنید

واقعا شرایط خاص است. در پرسپولیس علی دایی طلبکار است. عواملش طلب دارند. بازیکنان اوکراینی شان طلب دارند. پدر مهرداد اولادی گفته آن خدابیامرز هم طلب دارد. تیم کشتی پرسپولیس هم طلب دارند. اگر قانون است باید همه آن را اجرا کنیم. اگر فدراسیون به همه کمک کرده باید به نفت هم کمک کند. چطور است دولت به استقلال و پرسپولیس کمک می کند ولی نفتی که شرایطش بحرانی تر است و زلزله درونش بوجود آمده و سونامی زده شده را نمی بینند و مستحق کمک نمی دانند؟

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه آبی‌ها چه اندازه شانس قهرمانی دارند، گفت:« مسلماً استقلال شانس اول قهرمانی است و باید این شرایط را تا پایان فصل حفظ کند. استقلال شایسنگی خود را تا این‌جا به خوبی نشان داده است و من امیدوارم چهارهفته باقیمانده را نیز با موفقیت سپری کند».

پاشازاده با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ذوبآهن ادامه داد:« اینکه بگوییم استقلال چهار فینال تا پایان لیگ دارد، تعبیر درستی است. واقعاً هر بازی به معنی یک فینال است و باید با تمام قوا در بازی‌های باقیمانده حضور یابیم. به اعتقاد من استقلال دو بازی چالش‌آفرین پیش رو دارد. یکی مقابل فولاد خوزستان و دیگری مقابل نساجی. اعتقاد دارم اگر استقلال از این دو بازی به سلامت عبور کند، شانس موفقیت بسیاری زیادی برای قهرمانی وجود دارد».

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کند آیا پرسپولیس تا هفته پایانی همین گونه با استقلال رقابت خواهد کرد، گفت:« تصور می‌کنم پرسپولیس تا هفته آخر خودش را مدعی قهرمانی حفظ خواهد کرد و کار تعیین قهرمان لیگ برتر به روز آخر خواهد کشید. البته در همین شرایط هم به نظر من استقلال شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد».

پاشازاده درباره اینکه استقلال در هفته آخر میهمان تیم پیکان است و این بازی قرار شده در خارج از تهران برگزار شود، این توضیحات را داد:« به نظر من جالب نیست که اگر استقلال قهرمان شود در غیاب تماشاگران باشد. این موضوع برای سازمان لیگ هم صورت خوشی ندارد و برای آن‌ها ضرر است. اعتقاد دارم باید بازی را جایی برگزار کنند که تماشاگر بتواند به ورزشگاه برود. با بودن تماشاگران جشن قهرمانی زیبا می‌شود و اگر تماشاگران در ورزشگاه نباشند، به نظر من بازی نهایی و جشن قهرمانی خراب می‌شود. امیدوارم با یک تصمیم خوب کاری کنند اگر تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شد، تماشاگران هم در ورزشگاه حضور یابند».

پاشازاده درباره نقطه قوت استقلال در فصل جاری نیز این توضیحات را ارائه کرد:« استقلال در همه نقاط تیم خوبی است. چه در خط حمله و چه در خط دفاع. البته کار دفاعی استقلال بهتر است، اما وقتی به جدول نگاه می‌کنیم می‌بینیم پرسپولیس هم در بخش دفاعی و هجومی تیم بسیار خوبی است و اعداد و ارقام این دو تیم خیلی نزدیک به هم است. به طور کلی رقابت میان استقلال و پرسپولیس میلیمتری پیش می‌رود و اگر نگاهی به جدول بیندازیم به خوبی این ادعا ثابت می‌شود».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!