Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدودیت ترافیکی جاده های مازندران تا روز یکشنبه 28 آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات پایان ماه صفر، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ علیرضا قدمی ، تصریح کرد: در ادامه محدودیتهای ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 25  آبان ماه از  سمت مرزن آباد به جنوب ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 امروز از کرج  به سمت شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:  در محور هراز تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز گنج شنبه 25 آبان ماه  ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران  تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه 26 آبان ماه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود : همچنین روز یکشنبه 28 آبان  تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر  تا ساعت 24 از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد  روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در محور هراز روز یکشنبه 28 آبان تردد وسایل نقلیه  از ساعت 14  تا ساعت 2 بامداد روز بع از آب اسک تا آمل یک طرفه است.

قدمی، تصریح کرد :  تردد کامیون وکامیونت در محور هراز در روزهای 25 و 26 و 28 آبان  از ساعت 8 صبح تا ساعت24  ممنوع است.همچنین ترددکمپرسی ها درروزهای یاد شده از ساعت 5 صبح ممنوع است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : در محور سوادکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 جمعه 26 آبان و روز یکشنبه 28 آبان  از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود