Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: نرخ میزان اشتغال بانوان در گلستان با وجود بالا بودن نرخ فارغ التحصیلی پائین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، موسی بی‎باک صبح امروز در همایش فرصت‎ها و چالش‎ها برای کارآفرینی بانوان اظهار داشت: امروز این همایش در راستای بررسی چالش‎ها و فرصت‎های شغلی بانوان برگزار شد تا بتوانیم از فرصت‎هایی که در جامعه داریم برای کارآفرینی و اشتغال بیشترین بهره‎وری را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید چالش‎ها را در جامعه به فرصت تبدیل کنیم و فرصت‎ها را توسعه دهیم و در این راستا در هفته کارآفرینی همایش‎های متنوعی برای بررسی مسیر پیشروی کارآفرینی در گرگان بررسی کنیم.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه باید حوزه‎های کار آفرینی را شناسایی و جوانان را به سمت کارآفرینی سوق دهیم، یادآور شد: نرخ مشارکت جمعیت فعال جامعه در حال افزایش است و باید از این فرصت نیروی‎انسانی بهره جست.

بی‎باک تاکید کرد: نرخ میزان اشتغال بانوان با وجود بالا بودن نرخ فارغ‌التحصیلی پائین است و همچنین رشته‎های تحصیلی ما با صنایع و نیاز اشتغال هم‎خوانی ندارد و باید آموزش‎ها را به سمت و سوی بازار کسب و کار بدهیم .

وی افزود: امسال را مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین کرده و همه باید در مسیر توسعه اشتغال و افزایش راندمان تولید در کشور تلاش کنیم.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه برنامه‎های مختلفی را در طول هفته کارآفرینی در نظر گرفتیم، افزود: این هفته فرصت مغتنمی است که بتوانیم به تقویت بنیه کارآفرینان در جامعه بپردازیم.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی موثر در گلستان برای ایجاد اشتغال بانوان است

رئیس دانشکده مائده شهرستان گرگان با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی موثر در گلستان برای ایجاد اشتغال بانوان است، گفت: بانوان در نقطه تقابل اشتغال با مردان نیست و این دو بالی هستند که می‎تواند سبب توسعه استان گلستان شوند.

طیبه تجری هم در این همایش اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‎ای خواستگاه و پایگاهی مهم برای کارآفرینی به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: دانشجویان دختر این دانشگاه با آموزش‎های لازم از نظر علمی و موقعیت اجتماعی بانوان در آن می‎درخشند و دانشجویان با آموزشی که می‎بینند فرصت را برای اشتغال خود ایجاد می‎کنند.

رئیس دانشکده مائده شهرستان گرگان ادامه داد: دانشکده مائده فنی و حرفه‎ای نقطی عطفی برای کارآفرینی است و تمام آموزش‎ها و مهارت‎های لازم دانشجویان ما برای ورود به بازار کار پیدا می‎کنند.

تجری تاکید کرد: کارآفرین دارای خلاقیت است و یک کارآفرینی فردی است که از فرصت‎ها و بسترهای لازم جامعه استفاده می‎کند و براساس این روحیه امروز ما در دانشگاه دانشجویی داریم که خود متخصص طراحی تولید و دوخت است و توانسته بسیاری از دانش‎جویان به عنوان کارورز آموزش دهد.

وی افزود: انسان خلاق می‎تواند ریسک بالایی داشته باشد و موفق شود و بر این باور هستم که بانوان در نقطه تقابل اشتغال با مردان نیست و این دو بالی هستند که می‎تواند سبب توسعه استان گلستان شوند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان

مرحوم عباسعلی چاه کبوتری پدر شهید روز یکشنبه بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع وی صبح امروز در گرگان تشییع و در گلزار شهداء در امامزاده عبدالله این شهر در خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت مرحوم چاه کبوتری هم امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت در مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار می شود.

شهید والامقام عباس چاه کبوتری در روز دوازدهم اسفند سال شصت و پنج در سن شانزده سالگی و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران