Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌‌کننده نیروی زمینی سپاه ابراز امیدواری کرد که با تقسیم کار انجام شده بین سپاه و ارتش، عملیات امداد و خدمت‌رسانی در آینده‌ای نه چندان دور پایان‌ یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه و با اشاره به آخرین اقدامات امدادی و خدمت‌رسانی سپاه در مناطق زلزله‌زده  غرب کشور، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه و به‌ویژه بهداری این نیرو از اولین ساعات وقوع زلزله در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمک‌های درمانی گسترده نیروی زمینی برای حل مشکلات مصدومان زلزله غرب کشور، افزود: تاکنون 6 بیمارستان صحرایی در کرمانشاه، اسلام‌آباد، جوانرود، ازگله و سرپل ذهاب برای کمک به زلزله‌زدگان مستقر شده‌اند و به‌طور منسجم در حال امدادرسانی به هموطنان عزیزمان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در حال حاضر صدها کادر درمانی این نیرو در حال مشارکت و نقش‌آفرینی برای کمک به آسیب‌دیدگان فعال هستند، خاطرنشان کرد: کادر درمانی سپاه با انگیزه بالا برای حل مشکل مجروحان به صورت پیوسته مشغول فعالیت هستند و امیدواریم این فعالیت‌ها بتواند بخشی از رنج و اندوه هموطنان عزیز آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور را التیام دهد. 

سردار پورجمشیدیان با اشاره به استقرار بیمارستان‌های تخصصی و سیار سپاه در منطقه، یادآور شد: بزرگترین مرکز سی‌تی‌اسکن نیز در منطقه غرب کشور اخیرا از سوی سپاه دایر شده و هدف از آن خدمت‌رسانی تخصصی به هموطنان عزیزمان در منطقه را در دستورکار خود قرار داده است. 

وی با بیان اینکه تاکنون صدها نفر در بیمارستان‌های سپاه در منطقه غرب کشور درمان شده‌اند و کار خدمت‌رسانی نیز با جدیت و مراقبت ادامه دارد، گفت: کادر درمانی نیروی زمینی سپاه نقش‌آفرینی در صحنه امدادرسانی به هموطنان عزیزمان را یک فریضه مقدس می‌دانند  و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش محوری بیمارستان امام حسین(ع) در ارائه خدمات درمانی به مصدومین و مجروحین حادثه تأکید کرد: تاکنون بیش از هزار تن از هموطنان عزیزمان صرفا در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند. 

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: با ابلاغ فرمانده نیروی زمینی سپاه، امید است خدمت‌رسانی به مصدومان زلزله غرب کشور با قوت و شتاب بیشتر ادامه یابد و با استقرار سِتهای بیمارستانی نیز که با دستور وی صورت گرفته است، انشاءالله روند امور درمانی مصدومان حادثه با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی در پایان با بیان اینکه سردار پاکپور از ساعات اولیه وقوع حادثه در منطقه حضور دارد و روند اقدامات امدادی و خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه را مدیریت و راهبری می‌کند، اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و با همت همه دستگاه‌ها و نهادها، با تقسیم کار انجام شده بین سپاه و ارتش، عملیات امداد و خدمت‌رسانی در آینده‌ای نه چندان دور پایان‌ یافته و با عادی شدن وضعیت منطقه، شرایط برای ادامه زندگی معمول مردم فراهم شود‌.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین