Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تا کنون 6 بیمارستان صحرایی در کرمانشاه، اسلام آباد، جوانرود، ازگله و سرپل ذهاب برای کمک به زلزله زدگان مستقر شده اند و به طور منسجم در حال امداد رسانی به هموطنان عزیزمان هستند.

به گزارش ایرنا از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان روز پنجشنبه با اشاره به کمک های درمانی گسترده نیروی زمینی برای حل مشکلات مصدومان زلزله غرب کشور افزود: کادر درمانی سپاه خدمت رسانی به هموطنانمان در حادثه اخیر زلزله غرب کشور را یک فریضه دانسته و تمام توان خود را در بیمارستان های صحرایی به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به استقرار بیمارستان های تخصصی و سیار سپاه در منطقه یادآور شد: بزرگترین مرکز سی تی اسکن نیز در منطقه غرب کشور اخیرا از سوی سپاه دایر شده و خدمت رسانی تخصصی به هموطنان عزیزمان در منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.
سردار پورجمشیدیان با اشاره به نقش محوری بیمارستان امام حسین(ع) در ارائه خدمات درمانی به مصدومین و مجروحین حادثه تاکید کرد: تاکنون بیش از 1000 نفر از هموطنان عزیزمان صرفا در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته اند.
وی افزود: با ابلاغ فرمانده نیروی زمینی سپاه امید است خدمت رسانی به مصدومان زلزله غرب کشور با قوت و شتاب بیشتر ادامه یابد.
وی با بیان اینکه سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از ساعات اولیه وقوع حادثه در منطقه حضور دارند و روند اقدامات امدادی و خدمت رسانی نیروی زمینی سپاه را مدیریت و راهبری می کنند، گفت: به یاری خداوند و با همت همه دستگاه ها و نهادها، با تقسیم کار انجام شده بین سپاه و ارتش، عملیات امداد و خدمت رسانی در آینده ای نه چندان دور، پایان یافته و با عادی شدن وضعیت منطقه، شرایط برای ادامه زندگی معمول مردم فراهم شود.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، تاکنون در این زمین لرزه 432 نفر جان باخته و 9397 نفر زخمی شده اند.
پس از وقوع زلزله، رییس جمهوری به مناطق زلزله زده رفت تا در جریان رسیدگی به وضع زلزله زدگان قرار گیرد.
اجتمام**3377**1021
دریافت: سمانه زین العابدین**انتشار: حسین نوروزیان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی، عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان کنارک درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملاً درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، ۹۰ درصد از پنج محله که مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار است دچار سیلاب شده که حدود ۱۰۰ هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در ۵۰ هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، ۱۰ دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت خدمات شهری و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه ۳۱ فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود ۳۶۰ نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

کد خبر 6089774

دیگر خبرها

  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان