Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:46:25 GMT

۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه قطع نخاع شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۲۴۳۴

۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه قطع نخاع شدند

رکنا: رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت: بر اساس گزارشات دریافتی ۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه قطع عضو و نخاع شدند که این افراد به سرعت تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفتند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فرید براتی‌ سده با اشاره به بازدید‌های تیم‌های مستقر سازمان بهزیستی از روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بازدیدهای از وضعیت خدمت رسانی انجام شده است و تیم‌های سازمان نیز جهت ارائه خدمات در نظر گرفته شده مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی که بین سایر بخش‌های ارائه خدمات در استان صورت گرفته و همچنین گزارشات میدانی تا این لحظه کودک بی سرپرستی برای قرار گرفتن زیر چتر حمایتی سازمان معرفی نشده است که قطعا در صورت معرفی این افراد بدون فوت وقت این کار انجام می‌شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ادامه داد: البته بافت فرهنگی و اجتماعی استان به ‌گونه‌ای است که اگر کودکی نیز در این حادثه Incident بی سرپرست شده باشد، اقوام وی اجازه نمی‌دهند کودک تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار بگیرند.

براتی سده افزود: بر اساس آمار 100 نفر در این حادثه قطع نخاع و قطع عضو شدند که قاعدتا تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند و در این زمینه مشکلی ندارد به طوری که از این تعداد 17 نفر در بیمارستان‌های تهران و مابقی در سایر بیمارستان‌های استان‌های مجاور بستری هستند.

وی تصریح کرد: فعالیت نیروهای سازمان بهزیستی طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود با ارائه خدمات روانشناسی شرایط مناسب تری برای بازماندگان فراهم شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره