Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز کریمی گفت: من دندان اژدها، پهن شتر و گاو نر را شنیده‌ام که قاطی می‌کردند و در درون ورزشگاه می‌ریختند، اما من به این مسائل ادامه ندادم و پی آن را نگرفتم اگر صادقانه جلو برویم لطف خدا شامل حال ما می‌شود و آن زمان است که می‌گوییم استحقاق عنایت خدا را داریم.‌به گزارش بلاغ، سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز‌ گفت: ما از 6 بازی اخیر 2 گل دریافت کرده‌ایم و در 8 بازی ابتدایی 15 گل خوردیم و در این مورد خودتان کلاهتان را قاضی کنید‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز کریمی عصر امروز بعد از برتری تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی و در حالی که با عصا به سالن کنفرانس آمده بود، اظهار کرد: بعد از تکمیل سیستم دفاعی‌مان بیشتر روی سیستم حملاتمان تمرکز کردیم و بعد از اینکه از حریف عقب افتادیم، توانستیم 2 گل بزنیم و بازی را ببریم.

وی گفت: بردن بعد از دریافت گل کار بسیار سختی است و در بازی قبل هم توانستیم ببریم، اما امروز بعد از باخت برد را به دست آوردیم.‌

سرمربی گسترش فولاد تأکید کرد: امروز فوتبال زیبایی از سوی هر دو تیم دیدیم، به خصوص از گسترش فولاد و البته نقاط ضعف هم داریم که باید آنها را برطرف کنیم و فکر می‌کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند از بازی رضایت داشتند.‌‌

وی افزود: قائم مقام و مدیرعامل باشگاه از نتایج تیم در رختکن ابراز رضایت کردند و از اینکه تیم روند رو به رشد دارد و نتایج تغییر کرده است خوشحال بودند و ماحصل تلاش همه اعضای باشگاه این برد دل‌چسب بود که من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند‌.

کریمی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش نمی‌تواند بیشتر گل بزند، گفت: امروز استقلال خوب دفاع می‌کرد و ما هم بی‌دقت بودیم، چند توپ را گلر استقلال خوزستان به زیبایی برگشت داد و 3-2 توپ هم بازیکنان ما در اوج بی‌دقتی از دست دادند و ممکن است در بازی‌های آینده این همه فرصت به دست نیاید به همین دلیل باید روی این موضوع کار کنیم‌.

وی در خصوص اشتباه مدافعان میانی و عدم استفاده از سید محسن حسینی در ترکیب اصلی مسابقه گفت: تا دفاع اشتباه نکند، گلی دریافت نمی‌شود اما باید کلاهمان را هم قاضی کنیم، از 6 بازی 2 گل خورده‌ایم در حالی که در 8 بازی اول که من نبودم 15 گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: ما تلاش کردیم که بهترین باشیم و یک لحظه تمرکز ما به هم خورد و به خاطر اینکه بازیکن دیگر قصد پوشش مدافع کناری را داشت دست دست کرد تا گل دریافت کنیم و اینها مشکلاتی است که باید برطرف شود و در مورد محسن حسینی هم باید بگویم اینکه او در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد تشخیص ما بود‌.

وی ادامه داد: چیزی که شما 2 ساعت در زمین نگاه می‌کنید حاصل 20 ساعت تمرین در طول هفته است،‌شما چکیده آن را می‌بینید، مطمئن باشید هر بازیکنی داخل زمین می‌رود ارائه‌کننده بهترین خدمات برای تیم است‌.

کریمی در خصوص مبحث جادوگری در فوتبال گفت: اعتقاد من این است که باید از یک منظر دیگر به قضایا نگاه کرد، لطف خدا شامل حال کسانی می‌شود که بیشتر کار کنند و ما اعتقاد داریم خداوند عادل است و اگر به تیمی عنایت می‌کند که در دقیقه پایانی گل بزند این فقط عنایت اوست، بعداً ما به این لطف می‌گوییم شانس.

وی تصریح کرد: من دندان اژدها، پهن شتر و گاو نر را شنیده‌ام که قاطی می‌کردند و در درون ورزشگاه می‌ریختند، اما من به این مسائل ادامه ندادم و پی آن را نگرفتم اگر صادقانه جلو برویم لطف خدا شامل حال ما می‌شود و آن زمان است که می‌گوییم استحقاق عنایت خدا را داریم.‌

وی در پایان در خصوص تغییراتی که در تیمش ایجاد می‌کند، گفت: سلایق با هم فرق می‌کند و شاید در این مورد ما بتوانیم نیم‌فصل بیشتر حرف بزنیم و ممکن است یک بازیکن به تفکرات مربی نخورد و این باعث می‌شود که تغییرات زیاد شود، اما در نیم‌فصل در این مورد بیشتر صحبت می‌کنم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!

به گزارش همشهری آنلاین بعد از بازی جمعه شب تراکتور مقابل ذوب‌آهن که با برتری این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور با کامنتی در صفحه رسمی این باشگاه جنجال زیادی را متوجه خود دید.

او در این کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است. این کامنت به سرعت در صفحات پرسپولیسی دست به دست شد و خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

خبرنگار ما در همین خصوص گفتگویی را با رضا کرمانشاهی انجام داده و در یک گفتگوی چالشی نظرات او را جویا شده است.

این مصاحبه را بخوانید:

شب گذشته بعد از بازی کامنتی از شما در صفحه رسمی تراکتور بود که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

به نکته خوبی اشاره کردید، صفحه رسمی تراکتور. این صفحه متعلق به باشگاه و هواداران تراکتور است و ما بعد از هر برد یا باخت، نظراتمان را آنجا می‌نویسیم. اگر برده باشیم خوشحالی می‌کنیم و اگر ببازیم هم نظرمان را می‌نویسیم و این فضای مربوط به تیم خودمان است.

به هر حال کامنت شما در یک فضای عمومی بوده که هرکسی می‌تواند بخواند.

فضای عمومی متعلق به باشگاه خودمان. شما می‌دانید که پرسپولیس رقیب ما در جام حذفی بود. یعنی ما به عنوان یک تیم، پرسپولیس و سپاهان را رقیب خودمان می‌دانستیم. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم، من دوست دارم تراکتور قهرمان شود و طبیعتا از حذف تیم‌های مدعی دیگر خوشحال می‌شوم.

یعنی اگر سپاهان می‌باخت، هم همین کامنت را می‌نوشتید.

صددرصد چون سپاهان هم رقیب ماست. آنجا صفحه رسمی خودمان است و من که نیامدم در صفحه رسمی یک باشگاه دیگر چیزی بنویسم یا استوری کنم. این که نباید به کسی بر بخورد. ما هم ممکن است ببازیم و به ما تیکه بیاندازند، مگر ما باید به آنها توهین کنیم؟ این چه رسمی است در فوتبال ایران است که کسی جرئت ندارد برای کسی کری بخواند، لذت فوتبال به کری است. اصلا قبل از بازی همه می‌ترسند کری بخوانند.

خُب چرا مرحله قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، همچین کامنتی ننوشتید؟

چون ما آن روز بازی نداشتیم و بازی ما لغو شده بود.

گفتید کری باید قبل از بازی باشد، الان تیمتان با استقلال بازی دارد، چرا کری نمی‌خوانید؟

ما قطعا هدفمان کسب سه امتیاز در آن بازی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم استقلال را ببریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

این که کری که نبود.

کری را که شب قبل از بازی حتما می‌خوانم نه الان یک هفته مانده (با خنده).

در مورد بازی دیروز چه نظری دارید؟

از هواداران و همچنین کادر مربیگری جدید و بازیکنان تشکر می‍‌کنم که بیشترین زحمت ممکن را کشیدند و توانستند این برد را کسب کنند. جام حذفی جام شگفتی است و همانطور که دیدید آلومینیوم روز گذشته شگفتی آفرید و فوتبال لذتش به همین است. اما من بازهم تاکید می‌کنم که من در صفحه رسمی خودمان بین چندهزار پیام، یک کامنت نوشتم.

مسئله این است که شما در گذشته یک داور حرفه‌ای بودید. اینکه از شکست یک تیم بیشتر از پیروزی تیم خودتان خوشحال شوید، ممکن است این را به ذهن متبادر کند که در زمان داوری هم جهت‌گیری داشتید.

نه اصلا اینطور نیست. من آن موقع داور فوتبال بودم و الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم و اصلا این دو موضوع جداست. این که من یک زمانی داور بودم که نباید به چشم قضاوت‌کننده نگاه کنند. من الان مدیر یک باشگاه هستم.

قبل از اینکه مدیر شوید هم کارشناس داوری بودید.

آنجا هم بی طرف بودم و چیزی که می‌دیدم را می‌گفتم. ببینید اصلا مسئله این است که در آن زمان هم به ما اتهام می‌زدند که پرسپولیسی هستی و استقلالی هستی، حالا می‌گویند ضد پرسپولیس هستی! فکر می‌کنم این طبیعت فوتبال ایران باشد که همه مجبورند حتی وقتی در یک باشگاه مشغول به فعالیت شدند، نظرات واقعی خودشان را نمی‌نویسند.

کد خبر 847601 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!