Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، امین نادری، مسئول غرفه مهرالکترونیک، با اشاره به این موضوع که بیش از 200 هزار کتاب مکتوب تبدیل به نشر دیجیتال شده است، گفت: برای تسهیل و دسترسی مخاطبان به کتاب‌ها اقدام به تبدیل نشر مکتوب به نشر دیجیتال کرده است.

وی با اشاره به عرضه کتاب‌هاب الکترونیکی متنی گفت: مخاطبان از طریق نرم‌افزار کتابخوان می‌توانند کتابخوان الکترونیکی متنی را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نرم‌افزار کتابخوان از طریق کافه بازار، سایت سوره مهر و سایر مارکت‌ها قابل دریافت است.

مسئول غرفه مهرالکترونیک تصریح کرد: قیمت کتاب‌های دیجیتالی در این نرم‌افزار با تخفیف 20 تا 50 درصدی بوده و در این نرم‌افزار بیش از یک هزار و دویست کتاب سوره مهر قرار داده شده است.

وی بیان کرد: بخش دیگری از فعالیت‌ها، کتاب‌های گویاست. بیش از 30 عنوان کتاب شاخص تبدیل به کتاب گویا شده که می‌توان به کتاب‌هایی همچون دخترشینا، فرنگیس، آن 23 نفر و مجموعه‌ای از کتاب‌های کودک و نوجوان اشاره کرد.

نادری اظهار کرد: برای نخستین بار فلش بوک‌ها را در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عرضه کردیم. این فلش‌ها 16 گیگابایت است که با بهای 28 هزار تومان به فروش می‌رسد. فلش‌ها حاوی محتوای کتاب است.

وی افزود: اپلیکیشن سوره مهر هم از کافه بازار قابل دریافت است. 30 عنوان کتاب در این اپلیکیشن قرار داده شده که حاوی محتوای کتاب و گالری است. این اپلیکیشن به بهای 5 هزار تومان از کافه بازار قابل دریافت است. همچنین بخش زندگینامه نویسندگان شاخصی همچون فاضل نظری و نااصر فیض از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

مسئول غرفه مهرالکترونیک تصریح کرد: کتاب‌های تعاملی از دیگر فعالیت‌های‌مان به شمار می‌رود که کاربران در حین تعامل با اپلیکیشن می‌توانند به محتوای کتاب بپردازند. همچنین 10 عنوان کتاب تعاملی ویژه کودک و نوجوان در این بخش اختصاص داده شده است.

502

سوره مهر نشر دیجیتال امین نادری فلش بوک‌ اپلیکیشن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟