Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: در مجموع 433 تن در حادثه زلزله کرمانشاه جان خود را از دست دادند و 7 هزار و 817 تن نیز مجروح شدند.

وی افزود: همچنین وقوع زلزله شب گذشته در جمهوری آذربایجان موجب رانش زمین در شمال غرب کشور و شهرستان پارس آباد استان اردبیل شد که در پی آن بخشی از ساختمان‌های مسکونی ترک خورده و در اثر وقوع زلزله 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 ریشتری در ساعت 23:17:59 در استان اردبیل شش تن مصدوم شدند و 5 تن از این مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و در حال حاضر یک تن نیز در بیمارستان بستری شده است.

عملیات جستجو در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پایان یافت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: عملیات آواربرداری برای نجات زیرآوار ماندگان در مناطق زلزله زده کرمانشاه به پایان رسید و با توجه به اینکه حدود 30 هزار واحد مسکونی در این مناطق بر اثر زلزله تخریب شدند و یا آسیب دیدند، به ساکنان آن‌ها اسکان اضظراری داده شد.

وی اذعان کرد:‌ یکی از نیازهای اساسی مردم زلزله زده استان کرمانشاه برای جلوگیری از سرما و نفوذ باران به چادرهایشان نایلون است و هموطنانی که قصد کمک غیرنقدی دارند، می‌توانند نایلون تهیه و به پایگاه‌های هلال احمر تحویل دهند تا جمعیت هلال احمر این کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده منتقل کند.

پیگیر تامین سیستم گرمایشی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه هستیم

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در حال تامین سیستم گرمایشی برای زلزله زدگان هستیم و قرار است هلال احمر سیستم گرمایشی ایمنی را برای داخل چادرها تامین کند.

وی در پایان عنوان کرد: جای هیچ نگرانی نیست و در منطقه سرپل ذهاب زندگی جریان دارد و تمام دستگاه‌ها جهت خدمت ر‌سانی به آسیب دیدگان زلزله در منطقه حضور دارند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان ‌چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادرها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی