Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - رسانه های پاکستان روز پنجشنبه در خبری اعلام کردند: یک افسر پلیس کویته مرکز ایالت بلوچستان این کشور همراه با خانواده‌اش در تیراندازی افراد مسلح ناشناس کشته شدند.

به گزارش روز پنجشنبه رسانه های پاکستان، افراد مسلح راکب موتورسیکلت، در این حمله تروریستی خودروی افسر پلیس کویته مرکز ایالت بلوچستان را در منطقه 'نوان کلی'هدف قرار داده و این افسر پلیس را ترور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رسانه های پاکستان در این حمله تروریستی همسر «محمد الیاس» و فرزندش علی کشته شدند و دختر وی نیز زخمی شد.
نیروهای پلیس با محاصره منطقه سعی دارند با جمع آوری مدارک عاملان این جنایت را شناسایی کنند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده نگرفته و 'ثنا‌الله زهری' سروزیر ایالت بلوچستان نیز در پیامی ترور افسر پلیس در شهر کویته را محکوم و با خانواده وی اظهار همدردی کرده است.
هجدهم آبانماه نیز یک افسر پلیس به نام 'حامد شکیل' بر اثر حمله انتحاری در شهر کویته جان خود را از دست داد.
دولت ایالتی بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرده است که سرویس‌های امنیتی خارجی سعی دارند برای چالش طرح مشترک اقتصادی 'کریدور چین - پاکستان 'با کمک شبه‌نظامیان بلوچستان را ناامن کنند.
آساق**6125**سیدبهادر حسینی**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند