Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:18:47 GMT

۵ مصدوم و مرگ یک مسافر بر اثر واژگونی پژو

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۴۱۸۵

۵ مصدوم و مرگ یک مسافر بر اثر واژگونی پژو

حوادث رکنا: معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: واژگونی پژو ۵ مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت.

ابراهیم تاجیک نوری از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ۷ سرنشین در محور شریف آباد - گرمسار خبر داد و افزود: این خودرو صبح پنجشنبه در این محور در حال حرکت بود که ناگهان به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و بر روی سقف واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به دنبال واژگونی خودرو ۳ کودک مصدوم از درون خودرو خارج شده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل ماموران اورژانس شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: یک نفر آقا نیز که به شدت مجروح شده بود، توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

تاجیک نوری اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه Incident یک خانم فوت کرد و خانم دیگری نیز دچار مصدومیت جدی شد و سرنشین دیگر خودرو نیز آسیبی ندیده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: عوامل امدادی هلال احمر به محض حاضر شدن در محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده در صحنه حادثه عملیات ایمن سازی را انجام دادند.

تاجیک نوری گفت: این حادثه مقابل شهرک صنعتی جنت آباد رخ داده بود.

وی افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس Police راه در دست بررسی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین