Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی از ارسال اولین محموله کمک های مردمی استان مرکزی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، به نقل از هلال احمر استان، دکتر محمدی گفت: پس از اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر جهت دریافت کمک‌های مردمی بلافاصله مردم نوعدوست استان با استقبال بی نظیری به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه و از همان ساعات اولیه شب گذشته اولین محموله کمک‌های اولیه با یک دستگاه تریلر به منطقه زلزله زده غرب کشور اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از ارسال بیش از 2000 تخته پتو و چادر امدادی به مناطق زلزله زده غرب کشور توسط این جمعیت خبر داد.

وی افزود: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله غرب کشور با توجه به هماهنگی های صورت گرفته دوهزار تخته پتو و هزار تخته چادر امدادی توسط 12 کامیون به استان کرمانشاه ارسال شده و با توجه به نیاز مجدد به چادرهای امدادی، هزار تخته چادر نیز در 22 آبانماه به منطقه زلزله زده رسید.

دکتر محمدی عنوان کرد: طبق تعامل به وجود آمده بین دستگا ه های عضو مدیریت بحران، ماشین‌های حمل چادر توسط سپاه روح الله ، راهداری استان و بنیاد مسکن تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: از اولین ساعات وقوع حادثه اعزام سه دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل، یک دستگاه مینی بوس شامل تیم واکنش سریع، اسکان اضطراری، آواربرداری با تجهیزات کامل تیمی و انفرادی به تعداد 17 نفر، اعزام دو دستگاه خودرو کمک دار به همراه 6 نفر و تیم پشتیبانی و ارسال اقلام زیستی و تجهیزات تیم واکنش سریع به محل حادثه انجام شده است.

دکتر محمدی اظهار کرد: علاوه بر موارد مذکور اعزام تیم آنست جمعیت هلال احمر است به همراه یک دستگاه خودرو پیکاپ با تعداد2 نفر نیرو، اعزام یک دستگاه کامیون شامل 120 تخته پتو و 24 تخته چادر امدادی، اعزام تیم درمان اضطراری با تعداد 4 نفر نیرو صورت پذیرفته است.

وی عنوان کرد: به همراه چادر، پتو و دستگاه های کامیون، آمبولانس و ... ابزار امدادی همچون بیل 40 عدد، کلنگ40 عدد، بیلچه 20 عدد، چراغ جستجو 3 عدد، دستگاه زنده یاب بیورادار اعدد، طناب دینامیک و طنابچه انفرادی 2 عدد، تجهیزات کامل جهت 15 نفر از اعضای تیم واکنش سریع، سه دستگاه تلفن ثریا، ارسال شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود

هادی سلیمی مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: خانواده هایی که خانه‌های آنها در حادثه آتش سوزی بامداد امروز این روستا از بین رفته در چادرهای هلال احمر گیلان اسکان داده می‌شوند.

وی با اینکه برای اسکان تمام خانواده های خسارت دیده آمادگی داریم، افزود: توزیع غذای گرم نیز در دستور کار قرار گرفته و از امشب بین خانوارهای حادثه دیده توزیع می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: توزیع سایر بسته های غذایی نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان هم در این پیوند گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۰ خانواده ساکن روستای امام زاده ابراهیم شفت که در این منطقه ساکن هستند و جای دیگری ندارد آسیب دیده و ساکنان سایر منازل آسیب دیده به صورت فصلی به این روستا می آیند و ساکن دایمی آن نیستند.

محمدرضا حق بین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه خانواده‌ ها ساکن این روستا که منازل آنان آسیب دیده اند در چادرهای هلال احمر و حسینیه امام زاده ابراهیم شفت اسکان داده می شوند و غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های مربوطه پای کار هستند، افزود: در نشست با استاندار گیلان تصمیم‌های بعدی گرفته می شود.

در آتش سوزی بامداد پنجشنبه در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله