Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تاکنون 130نیروی بسیجی این استان برای کمک و ارایه خدمات به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ منصور شوقانی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان بسیج علمی پژوهشی سمنان افزود: تاکنون بیش از هشت هزار کیلوگرم آب معدنی ،البسه گرم و پتو با همکاری پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مساجد جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که، رسیدگی و ارایه خدمات به مردم در پنج روستا در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب برعهده سمنان است اظهارداشت: جمع آوری و توزیع کمک های مردمی و کمک رسانی به زلزله زدگان برخی از خدمات بسیج در گام اول است.
وی با اشاره به سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته بسیج ادامه داد : امسال بیش از یکهزار و 200 برنامه ویژه هفته بسیج در استان برگزار می شود.
سرهنگ شوقانی اضافه کرد: برنامه های ویژه هفته بسیج در پنج محور، شامل اقتصاد مقاومتی ،محرومیت زدایی ،علم و دانش پژوهی دفاع امنیتی و ایمنی برگزار می شود وهدف اصلی بسیج خدمت رسانی به مردم،محرومیت زدایی و بدون هیچ گونه گرایش سیاسی است.
جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اعزام بیش از یکهزار گروه جهادی به مناطق محروم از برنامه های کشوری این نهاد است که از استان سمنان بیش از 500 گروه در این طرح شرکت می کنند.
وی از اعزام 350 دانش آموز در یکم آذر امسال در قالب طرح راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد و تصریح کرد: تا پایان بهمن ، سه هزاردانش آموز دختر و پسر در غالب طرح راهیان نور اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا ، در تقویم کشورمان 29 ماه آبان تا پنجم ماه ‌آذرهفته بسیج نامگذاری شده است.
6026/7342
*خبرنگار: الناز ملکی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند

 قدرت الله چتری  در همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان  با بیان اینکه امسال  هزار و ۱۳۰ نفر از استان به حج تمتع اعزام خواهند شد، گفت: هفته آینده نخستین کاروان حجاج استان سمنان به سرزمین وحی اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورتی که مشکلی در زمینه شرکت‌های هواپیمایی وجود نداشته باشد تمام پروازها در زمان موعد مقرر خود از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد، افزود: نخستین کاروان استان سمنان از مرکز استان در روز ۲۵ اردیبهشت اعلام و آخرین کاروان نیز از همین شهرستان همزمان با روز پانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ اعزام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً ۹ کاروان در حج امسال کار اعزام حجاج استان را بر عهده خواهند داشت، بیان کرد: مجموعاً یک هزار و ۱۳۰ در حج تمتع اعزام خواهند شد همچنین برای نخستین بار بعد از ۹ سال شاهد اعزام حجاج در عمره مفرده بودیم.

چتری با بیان اینکه دو هفته قبل یک کاروان از استان سمنان راهی عمره مفرده شد، تاکید کرد: دوشنبه هفته جاری شاهد بازگشت این کاروان به کشورمان خواهیم بود، کاروانی که ۸۵ در آن حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان