Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- نخستین کانون خادمیاران رضوی ویژه اصحاب رسانه روز چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، عباس قاضی خانی روز چهارشنبه در آیین شروع به کار کانون خادمیاران رضوی در عرصه رسانه، افزود: دفتر نمایندگی استان قدس در سال 94 به دستور مقام معظم رهبری در 7 بند به عنوان منشور 7 گانه آستان قدس برایش ماموریت تعریف شده که از جمله آن کمک به محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج فرهنگ عصمت و طهارت (ع) و ترویج سیره رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بحث خادمین حضرت یکی از مهمترین فعالیت های این آستان است که به کمک محرومیت زدایی می شتابد که این محرومیت زدایی کل محرومین ایران اسلامی را شامل می شود و هر کسی بتواند خدمتی را برای محرومین به انجام رساند این خدمت به عنوان خدمت به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.
وی گفت: در حال حاضر در استان البرز 1700 نفر برای کانون های خادمیاری ثبت نام کرده اند که 600 نفر آنان آموزش دیده اند و برای 400 نفر حکم به عنوان خادمیار افتخاری حکم صادر شده که از این تعداد 120 نفرپس از گذراندن موفق دوره به عنوان خادم حرم معرفی می شوند.
قاضیخانی افزود: برای ساماندهی خادمان، کانون های مختلف تعریف شده که 3 نوع کانون می باشد یکی در بخش اجرایی و دستگاه های دولتی، دیگری کانون محلی ااست که تمام مساجد، حسینیه ها و تکایا را شامل می شود و یکی هم کانون های تخصصی مثل حرف مختلف از جمله رسانه است.
وی اظهار داشت: خادمیاران در بخش های مختلف ساماندهی و برای آنان کشیک و سرکشیک در حرم مشخص می شود که افتخار خدمت به محرومین و خدمت در حرم مطهر از جمله فعالیت های آنان است و این خادمیاران افتخاری پس از 12 سال خادمیاری قبری در حرم امام رضا (ع) نیز به آنان تعلق می گیرد.
وی عیادت از بیش از هزار بیمار صعب العلاج در منازل و تعداد زیادی در بیمارستان ها، اعزام محرومین به زیارت امام رضا (ع) با کمک خیرین که تاکنون 2200 نفر در سال جاری اعزام شده اند را از جمله فعالیت های آستان قدس در استان ها برشمرد و گفت: ارتقای سطح فکری و توانمندی محرومین از دیگر اهداف فعالیت های آستان قدس است.
مسئول آستان قدس رضوی در استان البرز از اصحاب رسانه خواست تا بحث ترویج معارف اهل بیت (ع) و ترویج سیره حضرت (ع) را داشته باشند و همچنین از اصحاب رسانه خواست تا پوشش خبری فعالیت ها و رسالت های آستان قدس را داشته باشند و باید گفت که آستان قدس یک بخش فراجناحی است و متعلق به بخش خاصی نیست.
وی همچنین با اشاره به فاجعه زلزله غرب کشور گفت: هرکسی که توانایی نقدی و غیرنقدی دارد به دفتر نمایندگی آستان در هیات رزمندگان انصارالامام (ره) تحویل دهند تا به نام استان البرز به مناطق زلزله زده ارسال شود.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی