Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:48:01 GMT

داروی جانبازان شیمیایی زیر آوار مانده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۴۵۴۸

داروی جانبازان شیمیایی زیر آوار مانده است

«زرده دالاهو» یکی از روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه است که به خاطر بمباران سال۶۷ مردمش شیمیایی‌اند.حالا ۸۰ درصد این روستا تخریب شده و غیر از عزیزان اهالی، داروهای مردم هم زیر آوار مانده است.

مجله خبری ایمنا: کرمانشاه لرزید، و مرکز زلزله شناسی  حالا باید پس لرزه هایش را نه روی زمین که در دل اهالی این خاک اندازه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم اینجا با درد مانوس اند. اهالی این خاک با آوار غریبه نیست. چه با آوار زلزله، چه با آوار جنگ! جنگی که ۳۰ سال پیش با بمباران شیمیایی روی زندگی شان خراب شد، عزیزانشان را گرفت، آب چشمه هاشان را خشکاند و نفس اهالی شان را زخمی کرد. اینجا ما از اهالی روستای زرده دالاهو حرف می زنیم. اهالی که این روزها هم غمی به غم های کهنه شان اضافه شده و هم ۸۰ درصد روستا روی سر مردمانش آوار شده مردمانی که بیشترشان شیمیایی اند و حالا هم باید دنبال پاره های تنشان زیر آوار بگردند و هم دنبال  داروهایی که شاید نفس کشیدن را برایشان  کمی راحت تر کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • «خالی فروشی» حواله خودرو