Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: 6دانش آموز این استان در مسابقات فرهنگی - هنری کشور حائز رتبه برتر در بخش کتاب و تالیف شدند.

مسعود مهران نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات امیر رضا شاه مرادی از دبیرستان شهید سلطانی 1 آموزش و پرورش ناحیه یک و ندا سلمانی از دبیرستان الزهرا (س) شهرستان نظرآباد موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مبینا ضیائی نسب و مریم منیری ازفرزانگان آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج توانستند در این دوره از مسابقات به رتبه کشوری دست پیدا کنند.
وی یاد آور شد: از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج نیز مهدی انوری و محمد کریمی از دبیرستان شهید سلطانی 3 ، مقام برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: در مرحله آموزشگاهی کتاب و تالیف در البرز 10 هزار دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد 200 دانش آموز به مرحله استانی راه یافت که پس از ارزیابی داوران 30 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان البرزی در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور توانستند به 47 رتبه برتر در رشته های هنرهای دستی، تجسمی، آوایی و مقاله پژوهی دست یابند.
مهران نیا تصریح کرد: در مسابقات فرهنگی - هنری البرز نیز 300 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که آثار 150هزار نفر در سطح نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان به رتبه برتر دست یافتند.
وی اضافه کرد: در مرحله استانی نیز از سوی داوران 3 هزار اثر مورد بررسی قرار گرفت که 47 اثر منتخب کشوری شناخته شدند.
وی بیان کرد:در مجموع 53 نفر از دانش آموزان این استان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور رتبه برتر کسب کردند.
مهران نیا تاکید کرد: در آیین کشوری که از سوی وزارتخانه در تهران به مناسبت هفته کتاب برگزار شد از دانش آموزان البرزی که در بخش کتاب و تالیف حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.
آموزش و پرورش البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده:محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد