Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:58:53 GMT

مراسم زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در قاین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۵۹۰۰

مراسم زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در قاین برگزار می‌شود

همزمان با سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت سبط اکبرش، مراسم پرفیض زیارت حضرت رسول اکرم(ص) از‌بعید درقاین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس میرزنگویی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قاین در گفتگو با خبرنگار نسیم قائن اظهارکرد؛محفل معنوی زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در روز جمعه 26 آبان‌همزمان با نماز مغرب وعشاء در محل امام زاده زید قاین برگزار می شود

وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین و با مداحی کربلایی جواد رجب پوروبه همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،اداره اوقاف وامور خیریه ،هیئت امنای امامزاده زید ودفتر امام جمعه شهرستان قاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزنگویی بیان کرد:در فضیلت زیارت پیامبر اعظم(ص) امام صادق(ع) می‌فرماید، از رسول خدا(ص) نقل شده «هرکه مرا در حیات یا پس از ممات زیارت کند، روز قیامت شفیع او می‌شوم».

وی خاطرنشان کرد: شیخ عباس قمی (اعلی الله مقامه) برای محبان و ارادتمندانی که امکان سفر به مدینه‎النبی و زیارت قبر حضرت رسول(ص) را ندارند، زیارتنامه‎ای شریف با سند معتبر ذکر کرده‎اند که به زیارت حضرت رسول از بعید معروف است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود