Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات امداد و نجات در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به مراحل پایانی رسید. وضع در مناطق زلزله زده ، لحظه به لحظه ، پایدارتر می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طبق اعلام استاندار کرمانشاه، امروز، مشکلات آب، برق و گاز مناطق زلزله زده کاملا برطرف خواهد شد .  دانلود
با تلاش بی وقفه همه دستگاه ها مشکلات در مناطق آسیب دیده کاهش چشمگیری یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز اصلی هموطنان در مناطق زلزله زده، پتو، انواع لباس گرم، وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی و همچنین کانکس است.
با توجه به اینکه هواشناسی پیش بینی کرده؛ از یکشنبه در کرمانشاه باران می‌بارد، نایلون برای پوشش چادرها به دیگر نیازهای مردم در این مناطق اضافه شده است.
بسته های غذایی برای کوتاه مدت و بلند مدت هم ، از تمهیدات دیگری است که برای زلزله‌زدگان ، پیش بینی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 51 هزار چادر در مناطق زلزله زده کرمانشاه توزیع شده است. طبق اعلام بنیاد مسکن بازسازی و ترمیم خانه های مناطق زلزله زده، از هفته آینده آغاز می شود.
استاندار کرمانشاه هم، با بیان اینکه مشکل اسکان اضطراری از طریق چادرها حل شده، افزود : به زودی اسکان موقت و سپس اسکان دائم مردم زلزله زده آغاز خواهد شد . دانلود  بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم ، بازسازی مدارس تخریب شده را برعهده گرفته است . مخبر رئیس این ستاد از دیگر تمهیدات انجام گرفته هم گزارشی داد. استاندار کرمانشاه هم گفته : برق و آب شهرستان سرپل ذهاب بطور کامل ، و آب روستاها حدود 70 درصد و برق این مناطق هم تقریبا وصل شده است . فرماندار قصرشیرین هم که شهرش ، بعد از سرپل ذهاب ، یکی از بیشترین آسیب ها را دیده ، ساعتی پیش در گفتگو با شبکه خبر گفت : از شرایط بحرانی خارج شده ایم ، اما مشکل اصلی گل آلود بودن آب است.
مدیر کل بهزیستی کرمانشاه نیز از راه اندازی مهدهای کودک سیار در مناطق زلزله‌زده خبر داد . با وجود نیازهای گسترده و متنوع هموطنان آسیب دیده در زلزله ی غرب کشور ، هماهنگ تر شدن دستگاه های مختلف ، موحب شده تا خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان همچنان با قوت ادامه داشه باشد.   دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد