Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس«کمیسیون انرژی» مجلس، از نظارت و پیگیری کمیسیون متبوعش جهت وصل آب، برق و گاز مناطق زلزله زده از وزارتخانه‌های مرتبط خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، فریدون حسنوند گفت: با توجه به زلزله‌ای که در غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه رخ داد و سبب فوت تعدادی از هموطنان عزیز و تخریب منازل و اماکن مختلف شد امروز عملکرد وزارت نیرو در حوزه برق مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاون وزیر در امور برق گزارشی از وضعیت برق این مناطق، خسارت‌هایی که وارد شده و مشکلاتی که به وجود آمده است، نحوه برقراری برق و اتصال روشنایی معابر جهت اسکان مردم در اماکن عمومی و معابر و پارک ها، پایدار شدن و ثابت ماندن برق و عدم قطع آن در روز‌های آینده ارائه کرد.

حسنوند ادامه داد: معاون وزیر نیرو اعلام کرد بخش اعظم برق در استان کرمانشاه وصل بوده و در برخی مناطق مشکلاتی وجود دارد که راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها از سوی اعضای کمیسیون برای کاهش مشکلات مردم مطرح شد.

رئیس «کمیسیون انرژی» مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلی برای تامین آب، برق و گاز وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه خسارت‌های وارده در برخی مناطق ۱۰۰ درصدی است باید گاز این مناطق قطع شود تا از انفجار‌های احتمالی جلوگیری شود و در برخی مناطق شهری و روستایی تمامی زیرساخت‌ها از بین رفته است لذا برای قطع امکانات زیرساختی باید شبکه‌ها اصلاح و یا از مدار خارج شوند تا سایر مناطق از نعمت آب و برق و گاز برخوردار شوند.

برخی مواد سوختی از طرق دیگر همانند نفت و گازوئیل به مناطق زلزله زده می‌رسد
وی با بیان اینکه وزارت نفت اعلام کرده که مشکلی در بحث تامین گاز ندارد، ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم و اسکان در فضا‌های روباز مشکل است تاکید شد تا سریعا مشکل خرابی زیرساخت‌ها رفع شود و از سوی دیگر برخی مواد سوختی از طرق دیگر همانند نفت و گازوئیل به مناطق برسانند که کمیسیون انرژی در حال پیگیری اقدامات صورت گرفته است.

حسنوند با اشاره به اینکه نمایندگانی از وزارت نیرو و همچنین وزیر نفت و رئیس جمهور در منطقه حضور دارند، یادآور شد: به صورت مرتب گزارش اقدامات از وزارتخانه‌های مرتبط اخذ می‌شود و مواردی که نیاز مردم بوده به مسئولان اعلام می‌شود.

به گزارش خانه ملت؛ رئیس «کمیسیون انرژی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر امدادرسانی‌ها در مرحله نخست آواربرداری و پاکسازی است، تصریح کرد: همزمان با مرحله آوار برداری تلاش می‌شود که آب مناطق وصل شود تا در کوتاه‌ترین مدت مشکل مردم رفع شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ وزش باد شدید که از شب گذشته شروع به وزیدن کرده، خسارت‌هایی را در برخی از شهرستان‌ها به جای گذاشته است، بطوریکه در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی و ایلام باعث شکسته شدن درختان سطح شهر شده است.

در پی شدت وزش باد برق تاسیسات سد ایلام نیز آسیب دید و موجب قطع دو ساعته آب برخی از مناطق شهر ایلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی