Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه از اعزام ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات مهندسی و ۲۰۰۰نفر از نیروهای این قرارگاه به کرمانشاه خبرداد.

سردار سرتیپ پاسدارعبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به وجود برخی مشکلات در روستاهای خسارت‌دیده گفت: برخی روستاها 100 درصد تخریب شده است، اما با تمهیداتی که صورت گرفته مشکلات چادر، پتو، تغذیه رفع شد و ما روزانه حدود 15 هزار غذای گرم را بین مردم توزیع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبداللهی با بیان اینکه با تمهیدات لازم مشکل آب مصرفی نیز رفع شده است، افزود: 10 کامیون از سوی قرارگاه اقلام مورد نیاز مردم از قبیل چادر، پتو و لوازم مصرفی را بارگیری و بین مردم تقسیم کردند.

وی تصریح کرد: بخش بزرگی از مشکلات مربوط به روستاها بوده که حوزه تقسیم‌بندی ما است. آواربرداری‌ها شروع شده و مشکل خاصی در تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات نداریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ع) با تأکید بر اینکه 500 دستگاه ماشین‌آلات مهندسی از قبیل بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی از سوی این قرارگاه به مناطق مختلف زلزله‌زده اعزام شد اذعان داشت: حدود 30 دستگاه آمبولانس نیز در مناطق مختلف حضور داشته و از لحاظ ماشین‌آلات مهندسی هیچ مشکلی نداریم و قرارگاه سازندگی پوشش لازم را صورت می‌دهد.

سردار عبداللهی ادامه داد: در پروژه مرزی که حدود 650 کیلومتر را در دستور کار داریم و نیروی انسانی و ماشین آلات مربوطه تدارک دیده شده ولی باید به فکر اسکان دائمی مردم زلزله‌زده باشیم. همچنین با توجه به سردی هوا باید هر چه زودتر این مشکل از طریق مسئولان حل شود و فکری اساسی برای این منظور صورت گیرد.

وی افزود: بیش از 160روستای بزرگ وجود دارد که برخی از روستاها بیش از 160 خانوار در آنها مستقر هستند که برخی از آنها حدود 80 درصد تخریب شده است.

سردار عبداللهی گفت: دولت با تدبیر، سرعت بالا، زمان‌بندی کوتاه و تزریق منابع مالی و گسیل نیروی اجرایی به بازسازی مناطق بپردازد.

به گزارش آنا، در پی وقوع زلزله یکشنبه‌شب در استان‌های کرمانشاه و ایلام، حدود 2000 نفر نیروی انسانی و 500 دستگاه از انواع ماشین‌آلات کارگاه‌های مستقر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این استان‌ها در همان ساعات اولیه برای امدادرسانی و آواربرداری و بازکردن راه های مواصلاتی عازم مناطق حادثه‌دیده شدند.

ارسال 3 هزار تخته چادر، 5 هزار تخته پتو، 15 هزار تن و 250 هزار آب معدنی به روستاهای حادثه‌دیده از جمله اقدامات قرارگاه در راستای کمک به زلزله‌زدگان است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی