Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:25:14 GMT

بدرقه فدایی حضرت زینب کبری(س) تا بهشت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۶۹۸۳

بدرقه فدایی حضرت زینب کبری(س) تا بهشت + تصاویر

آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، رزمندگان اسلام و دوستان و همرزمانش در اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از حسینیه ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت‌الله طالقانی در کنار مزار 2 شهید گمنام دفاع مقدس آغاز شد و همشهریان سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید سید مهدی نجم‌السادات با این دلیرمرد سپاه اسلام وداع کردند.

خانواده سردار شهید سعید سیاح‌طاهری از شهدای مدافع حرم آباداندر این برنامه حضور یافتند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

در آئین معنوی تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان جمعی از دوستان و خانواده معظم شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از شهدای مدافع حرم اهواز نیز حضور یافتند.

همچنین جمعی از دوستان شهید حجت‌الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک نیز با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم حبیب بدوی به او ادای احترام کردند.

به گزارش تسنیم، شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان است که در شنبه روز بیستم آبان ماه سال 1396 مقارن با 22 صفر سال 1439 هجری قمری در شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

شهید حبیب بدوی از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید سیاح‌طاهری از شهدای مدافع حرم خوزستان است که حالا در بهشت میهمان او شد.

برادر دیگر شهید بدوی نیز شهید عبدالزهرا بدوی نام دارد که در تاریخ پنجم مرداد ماه سال 1367 در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

بدرقه فدایی حضرت زینب کبری(س) تا بهشت + تصاویرتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهوازتشییع آیین تشییع پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات بیشتر از مراسمات وداع و تشییع این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6093499

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم