Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان از شهرستان مبارکه راهی غرب کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه‌نا؛ شامگاه چهارشنبه، دومین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان از شهرستان مبارکه به غرب کشور اعزام شد.

مسئول بسیج سازندگی مبارکه، در حاشیه این اعزام، تصریح کرد: شب گذشته اولین محموله به این مناطق ارسال و ظهر امروز بین مردم شهر قصر شیرین توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقیلی افزود: ۱۵ هزار قرص نان، بیش از ۳۰۰ تخته پتو، تعدادی فرش، چادر مسافرتی و کیسه‌خواب، مقدار زیادی کنسرو و لباس گرم و دارو جمع‌آوری‌شده که با اتمام بارگیری به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های شهرستان دست‌به‌دست هم داده‌اند و کمک‌های خوبی جمع‌آوری‌شده است، افزود: هلال‌احمر، شرکت فولاد مبارکه و هیات های مذهبی کمک‌های خوبی را انجام داده‌اند و موکب‌های شهرستان مبارکه که عراق فعال بودند در حال بارگیری به سمت غرب کشور هستند که مستقر شوند و اقدام به کمک‌رسانی کنند.

سرگرد عقیلی بابیان اینکه هر موقع حوادث غیرمترقبه صورت بگیرد بسیج به‌عنوان یکی از مأموریت‌های ذاتی خود موظف است که به کمک مردم بشتابد، اظهار کرد: همان‌گونه که در زلزله بم بسیج به‌عنوان یکی از پرکارترین و تأثیرگذارترین نیروها در امدادرسانی و کمک به نیازمندان پیش‌قدم بود، بسیجیان در کمک به زلزله‌زدگان همراه با مردم غیور شهرستان مبارکه پیش‌قدم هستند.

وی ادامه داد: همه حوزه‌های مقاومت، کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به زلزله‌زدگان هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین