Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح این حادثه افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در جاده بویین زهرا - دانسفهان بلافاصه عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: علت این تصادف واژگونی یک دستگاه تریلی و عدم توانایی در کنترل 2 دستگاه تریلی دیگر توسط رانندگان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بیگلری اضافه کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید با سرعت مطمئن حرکت کنند و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، انحراف های ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کرده تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.
این مسئول در ادامه از رانندگان خواست تا در مسیر بازگشت ضمن توجه به جلو و پرهیز از سبقت های غیرمجاز و رعایت سرعت مناسب، در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه کنار جاده ای ایستاده و استراحت لازم را داشته باشند و سپس به ادامه مسیر بپردازند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید: جان باختن کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228435 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌