Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، گفت: امام راحل(ره) با دوراندیشی بسیج را برای حفظ مردمی این انقلاب بنا نهاد و امروز اثرگذاری این تفکر و فرهنگ در کشور و جهان اسلام برای مردم مظلوم و آزادی خواه جهان قابل مشاهده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج امروز، با حضور فرماندهان حوزه‌ها، کانون‌ها و اقشار بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در این نشست با تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه، سپاه و بسیج را آماده برای خدمت به نظام و مردم در همه شرایط دانست و اظهار کرد: از زمان بروز حادثه بسیجیان اعلام آمادگی کردند در صورت نیاز برای کمک و امدادرسانی به این مناطق اعزام شوند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز با همت پایگاه‌های بسیج در مساجد، محلات و اداره ها در حال جمع آوری است.

سرهنگ مرتضی فرمانیان با بیان این که این تلاش‌ها نمونه ای از فرهنگ بسیجی است که امام(ره) بنیان نهاد نهاد اضافه کرد: رهبرانقلاب در پیام خود بسیج و سپاه را مامور به انجام خدمت به زلزله زدگان کردند و بسیج و سپاه نیز در این راه از همه توان خود بهره می گیرد.

وی با تاکید بر گرامیداشت هفته بسیج و لزوم برنامه ریزی در اجرای برنامه های این هفته تصریح کرد: امام راحل(ره) با دوراندیشی بسیج را برای حفظ مردمی این انقلاب  بنا نهاد و امروز اثرگذاری این تفکر و فرهنگ در کشور و جهان اسلام برای مردم مظلوم و آزادی خواه جهان قابل مشاهده است.

فرمانیان بیان کرد: امروز فرهنگ بسیجی از مرز‌های ایران عبور کرده و شاهد حضور فرهنگ بسیجی در عراق، سوریه، یمن لبنان و.. هستیم و این از برکات اقدام امام خمینی(ره) است.

وی اجرای برنامه های اثرگذار در این هفته برای معرفی بسیج و کارکرد‌های آن به جامعه را خواستار شد و عنوان کرد: بسیج و فعالیت های آن باید به نسل جدید معرفی شود چرا که دشمنان تلاش دارند این نهاد مقدس را تخریب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان خاطرنشان کرد: گردهمایی هزاران نفری بسیجیان در روز بسیج، برگزاری نشست های روشنگری و گردهمایی نخبگان بسیجی از شاخص ترین برنامه های این هفته خواهد بود.

۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟