Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور پر رنگ بازیکنان تیم‌های اسپانیایی در جام جهانی.

طرفداری- جام جهانی 2018 روسیه از ژوئن سال آینده آغاز خواهد شد. در این میان، تیم‌های اسپانیایی بیش از 100 نماینده در این مسابقات خواهند داشت. بازیکنان حاضر در تیم‌های اسپانیایی در 23 تیم حضور دارند که بارسلونا با 16، رئال مادرید با 14 و اتلتیکو مادرید با 10 بازیکن صاحب بیشترین نماینده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Marca، تیم‌هایی از آمریکای جنوبی که در جام جهانی حاضر هستند، بازیکنان زیادی از لالیگا در اختیار دارند. از تیم ملی آرژانتین، بازیکنانی چون مسی، ماسکرانو، کوریا، گارای، مرکادو، بانگا و رونکالیا بازیکنان شاغل در لالیگا هستند. احتمال اینکه خورخه سمپائولی، پیزارو، خواکین کوریا و رولی را به تیم ملی آرژانتین دعوت کند نیز وجود دارد.

تیم ملی اروگوئه نیز بازیکنان زیادی از لالیگا در ترکیبش دارد. استونانی، مکسی گومز، رولان، لوئیس سوارز، فده والورده، لموس، گودین و خیمنز از جمله این بازیکنان هستند. احتمال دعوت شدن ریکا به تیم ملی نیز وجود دارد. مارسلو، کاسمیرو و پائولینیو نیز بازیکنان برزیلی شاغل در لالیگا هستند که به احتمال زیاد راهی روسیه شوند. کلمیبا نیز باکا و موریل را در اختیار دارد.

تیم ملی فرانسه یکی دیگر از تیم‌هایی است که بازیکنان زیادی از لالیگا در ترکیبش دارد؛ ساموئل اومتیتی، آنتوان گریزمان، رافائل واران و عثمان دمبله از مشهورترین بازیکنان فرانسوی شاغل در لالیگا هستند. تیم ملی انگلیس یکی از تیم‌هایی است که هیچ بازیکنی از لالیگا ندارد.

تیم‌های دسته پایین لیگ اسپانیا

بازیکنانی از لالیگای 1،2،3 نیز احتمالاً در جام جهانی حضور داشته باشند. مونیر از نومانسیا، دنی کارواخال از آلباسته و یوهانسون از اوویدو به ترتیب اهل کشورهای مراکش، کاستاریکا و ایسلند هستند و احتمال حضورشان در روسیه وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!